Să lucrezi într-un hotel nu e chiar atât de ușor. În fiecare zi, angajații hotelurilor întâlnesc clienți care mai de care mai pretențioși, însă tot ce poți să faci e să zâmbești și să le urezi o ședere plăcută.
Iată care sunt lucrurile care îi enervează cel mai mult pe angajații hotelurilor!
1. Atunci când clientul îți cere să vorbească cu managerul, iar acesta i-a spus exact același lucru pe care i l-ai zis și tu.
2. Acel moment când ești în biroul de alături, dar clientul insistă să apese soneria pentru că nu ai apărut în 0.5 secunde.
3. Atunci când clientul vorbește la telefon în timp ce tu îi faci check in-ul și încerci să îi explici procedura.
4. Acel moment când turistul lasă o recenzie negativă după ce a plecat, deși problema ar fi putut fi rezolvată pe loc.
5. Momentul acela când clientul vine mai devreme și se plânge că nu e camera gata.
6. Când clientul vine cu persoane în plus în camera de hotel.