Nunta Prințului Harry cu Meghan Markle a fost detronată de cea a celebrei bloggerițe, Chiara Ferragni! Se pare că evenimentul a fost mult mai popular în mediul online, decât nunta regală, Chiara aducând încasări de 5.2 milioane de dolari, casei de modă Dior. De asemenea, postările Chiarei de pe Instagram, însoțite de hashtagul #TheFerragnez, i-au adus în cont bloggeriței peste un milion de dolari, în special datorită reclamelor pentru Lancome și Prada.
Frumoasa italiancă s-a căsătorit săptămâna trecută cu iubitul ei, Fedez, având parte de o ceremonie luxoasă, în Italia. Invitații au fost duși la petrecere cu un avion privat, personalizat cu numele celor doi miri – „Ferragnez”, aceștia fiind însoțiți la bord de o mascotă, care semăna cu Chiara Ferragni.
Chiara a schimbat trei rochii cu ocazia acestui eveniment, prima fiind o creație Prada, purtată la o petrecere organizată înaintea nunții, la Palazzo Nicolaci.
Pentru ceremonia religioasă, care a avut loc la castelul Dimora Delle Balze, mireasa și-a făcut apariția într-o rochie creată de Maria Grazia Chiuri pentru Dior, realizată special pentru eveniment.
„Dior a fost întotdeauna unul din brandurile mele preferate și iubesc tot ce face Maria Grazia Chiuri. Visul meu a fost să mă căsătoresc într-una din creațiile ei“, a spus Chiara Ferragni pe contul ei de Instagram.
Chiara Ferragni a reușit să-i uimească pe toți cu rochia purtată la recepție, aceasta fiind tot o creație Dior, pentru care a fost nevoie de 600 de ore de muncă și 400 de metri de material. Pe rochie au fost brodate versurile melodiei lui Fedez, „Favorisca I Sentimenti”, pe ritmurile căreia artistul a cerut-o în căsătorie pe iubita lui în mai 2017.