Maluma a anunțat la începutul anului că pregătește un nou album, însă nu a oferit prea mult informații despre acesta. Până acum știm doar că noul material discografic se va numi „11:11”, însă rămâne de văzut când va fi lansat.
„11:11 este un semnal direct de la cei care ne ghidează, de la îngeri și profesori, care încearcă să stabilească o conexiune, un sincron, să ne trezească la realitate. Este un apel de trezire, e o poartă către meditație, care ne va ajuta să ne ascultăm intuiția, să căutăm răspunsuri în interiorul nostru, să ne oprim și să simțim energiile universului. Este un apel către spiritul nostru, ne va aduce aminte care este scopul nostru pe pământ, e un apel către încredere”, a spus Maluma în descrierea unei postări de pe Instagram.
Deși nu a fost lansat, albumul are mari șanse să fiu un real succes și cine știe, poate chiar îi va aduce niște premii Grammy lui Maluma. Iată 5 motive pentru care Maluma va fi pe val cu noul album „11:11”!
Maluma și-a asociat imaginea cu branduri celebre
Anul acesta, Maluma a apărut într-una dintre reclamele difuzate la Super Bowl, pentru brandul Michelob Ultra, urmând astfel exemplul oferit de Cardi B, care a apărut într-un promo pentru Pepsi.
Nici anul trecut Maluma nu s-a lăsat mai prejos, ținând cont că a înregistrat câteva piese pentru Campionatul Mondial de Fotbal. În plus, starul latino și-a făcut apariția în 2018 și la concursul La Voz (The Voice) din Mexic, în postura de antrenor. Toate aceste modalități de promovare l-au ajutat pe Maluma să rămână pe val, iar parteneriatul cu Michelob Ultra îi va aduce de asemenea multe oportunități.
Dacă piesele de pe albumul „11:11” vor fi folosite și în scop comercial, atunci există mari șanse ca artistul să-și atragă o nouă categorie de public.
Colaborările lui au atras atenția tuturor
Maluma a tot colaborat cu nume grele din industria muzicală, de la Fifth Harmony și Jason Derulo, până la Shakira și Marc Anthony. Suntem siguri că artistul își va mări lista de colaborări pentru noul album și astfel va atrage și mai mulți ascultători.
Colaborarea cu Shakira din 2016, pentru piesa „Chantaje”, l-a ajutat pe Maluma să intre pentru prima dată în Billboard Hot 100.
Posturile de radio îl iubesc pe Maluma
Chiar dacă nu știm ce va conține albumul „11:11”, ne așteptăm ca piesa „Mala Mia” să fie inclusă pe acest material discografic. Acest single a avut succes în întreaga lume și a fost difuzat de o mulțime de posturi de radio, ocupând primele poziții în topurile muzicale.
În plus, piesa „Arms Around You”, lansată alături de XXXTENTACION & Lil Pump, a reușit să-și facă loc și în topurile R&B/Hip-Hop. Faptul că Maluma a intrat pe radio cu stiluri muzicale diferite, îl va ajuta cu siguranță și pe viitor.
Maluma și mesajele sociale
Chiar dacă Maluma și-a creat imaginea de pretty boy, se pare că în ultima perioadă, artistul a încercat să abordeze teme cât mai serioase și să lanseze piese cu mesaje sociale. Spre exemplu, anul trecut, artistul a reușit să se apropie de comunitățile feministe și LGBTQ, după ce a lansat un remix pentru „Mala Mia”, alături de Becky G și Anitta.
Într-o perioadă în care Bad Bunny este criticat pentru stilul său feminin, iar Don Omar este acuzat de comentarii homofobe, Maluma încearcă să susțină cauzele comunităților marginalizate, prin piese cu mesaje sociale.
Maluma se pricepe să facă momente virale
Albumul F.A.M.E. a cuprins două piese ale căror videoclipuri au sărit de 1 miliard de vizualizări pe YouTube, iar acesta este doar începutul. Recent, Maluma a vizitat un spital de copii bolnavi de cancer și a renunțat la pletele blonde, pentru a solidariza cu pacienții. Videoclipul a ajuns viral în câteva zile și a strâns peste 5 milioane de vizualizări pe Instagram.
Abia așteptăm să vedem ce videoclipuri pregătește pentru albumul „11:11” și ce succes vor avea pe YouTube.