Artista a devenit recent imaginea brand-ului de încălțăminte UGG pentru colecția din 2022, iar în pozele realizate pentru promovarea acesteia, legenda pop apare îmbrăcată casual și stylish, în timp ce poartă ghetuțele mini îmblănite.
Campania face parte din seria brand-ului intitulată „Feel”, unde au colaborat și nume sonore precum André Leon Talley, Iman sau Susanne Bartsch.
Imaginile, dar și video-ul de prezentare, ne-o arată pe Cher în habitatul ei natural - la casa ei din Malibu, în timp ce vede un film în propriul cinema din locuință, alături de pisica ei Mala. Mai mult, apare și vorbind cu mama ei la telefon, într-o conversație relaxată, despre peripețiile sale din adolescență. Da, mama lui Cher trăiește, are 95 de ani și a îmbătrânit cu grație, la fel ca fiica ei (plus minus câteva operații estetice la activ).
Campania celor de la UGG completează personalitatea artistei, mai ales când o auzim cum spune: „O viață întreagă am petrecut-o printre oameni care ba m-au urât, ba m-au iubit; da, vrei să fii iubit, dar în cele din urmă, fuck it, nu contează.”