„Don’t Look Up”, filmul în care Leonardo DiCaprio și Jennifer Lawrence încearcă să salveze planeta de la coliziunea cu o cometă, a stabilit un nou record pe Netflix.
În cea de-a doua săptămână de la lansare, între 27 decembrie și 2 ianuarie, „Don’t Look Up” a înregistrat 152.290.000 de ore vizualizate pe platforma de streaming. Astfel, el a devenit cel mai vizualizat film în limba engleză pe parcursul unei săptămâni.
„Don’t Look Up” a fost lansat în cinematografele din State pe 10 decembrie, iar pe Netflix a ajuns pe 24 decembrie. În primele două zile de la lansare el a strâns peste 111 milioane de ore vizualizate.
Pe locul al doilea în aceeași săptămână, 27 decembrie - 2 ianuarie, s-a clasat „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a înregistrat 21,3 milioane de ore vizualizate, urmat de debutul regizoral al actriței Maggie Gyllenhaal: „The Lost Daughter”, cu 18,3 milioane de ore vizualizate.
Pe foarte scurt, filmul este despre doi oameni de știință care descoperă că o cometă va lovi Pământul în 6 luni de zile. Dacă acest lucru nu este evitat, omenirea va fi ștearsă de pe fața planetei.
Cei doi sunt ignorați de politicienii care conduc America și sunt băgați în seamă abia când, prin intermediul presei și al rețelelor de socializare, reușesc să creeze panică și neliniște în rândul populație.
Chiar și atunci, guvernul american alege să exploateze politic această situație și permite unui miliardar să încerce să-și pună în aplicare planul prin care dorește să extragă minereuri prețioase de pe cometă, chiar și cu riscul eșecului și anihilării rasei umane. De fiecare dată avertizările oamenilor de știință sunt fie ridiculizate, fie ignorate.
Din diverse motive, reacțiile publicului au fost destul de puternice la acestă satiră: fie au ridicat-o în slăvi, fie au terfelit-o, spunând că este o prostie.