TikTok a devenit partenerul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, iar acest lucru vine cu promisiunea de a conecta renumitul eveniment cultural cu cei peste un miliard de utilizatori din întreaga lume ai platformei digitale.
Cu toate acestea parteneriatul este unul care n-are cum să nu ridice câteva sprâncene. Să ne amintim doar că în urmă cu câțiva ani selfie-urile pe covorul roșu au fost interzise la Festivalului de Film de la Cannes, iat TikTok este o platformă de conținut digital care încurajează filmările de tip selfie.
Așadar, TikTok va livra conținut exclusiv din culisele festivalului, scene pline de farmec de pe covorul roșu și interviuri cu vedete. În același timp, TikTok a anunțat că lansează #TikTokShortFilm, o competiție internațională de scurtmetraje realizate în aplicație, cu o durată cuprinsă între 30 de secunde și 3 minute. Juriul primei ediții a #TikTokShortFilm va fi prezidat de un regizor renumit al cărui nume va fi anunțat ulterior.
Astfel, TikTok s-a alăturat listei de parteneri oficiali ai Festivalului de la Cannes, din care fac parte creatorul de bijuterii Chopard, cel care realizează și trofeul Palme d’Or, producătorul de automobile BMW şi gigantul din industria produselor de lux Kering.
Să ne amintim că în urmă cu un an, TikTok a fost și sponsorul oficial al campionatului EURO 2020.