Într-un nou episod din seria „La muncă”, Selly a invitat-o pe Antonia în spatele tarabei. Astfel, cei doi s-au transformat în vânzători în piață pentru o zi.
Intenția lui Selly, în afară de vizualizări pe YouTube, este de a arăta că influencerii se pot descurca și la job-uri comune, fără ajutorul rețelelor de socializare.
Cool Stuff
Selly a explicat într-un nou episod de pe vlogul său „care e faza cu războiul din Ucraina”
În primul episod, Selly a făcut alpinism utilitar și a curățat geamurile unei clădiri de birouri. În alt episod a făcut livrări pentru un fast-food, timp de 24 de ore, iar acum a vrut să vadă cât de greu sau simplu e să fii vânzător în piață.
Pentru asta, cele două vedete au mers în Piața 1 Decembrie din București.
„Dacă de mâine am rămâne fără urmăritori, fără camere de filmat, fără un loc unde să ne postăm videoclipurile, dacă Youtube ar dispărea, dacă Instagram s-ar închide, TikTok-ul ar da faliment, am fi în stare să facem altceva? Sau așa cum spun haterii am muri de foame?”, a s-a întrebat Selly la începutul episodului.
Concluzia la care Selly a ajuns la capătul acestui experiment a fost că e obositor să vinzi în piață, dar și că cel mai important pentru client este calitatea și prețul produsului vândut, nu cine e în spatele tarabei.
Iată cum a decurs totul: