Piesa Andiei, „La nevedere”, lansată acum mai puțin de o săptămână, numără peste 2.5 milioane de vizualizări pe YouTube și se află pe trei poziții de top din trending - #1 videoclipul oficial, #3 varianta live a piesei, iar pe #4 se află varianta audio.
Tot la capitolul YouTube, piesa se află în trending și pe plan internațional - #1 Moldova, #12 Germania și #13 Regatul Unit.
Mai mult, piesa este #1 trending pe Shazam și pe #7 în topul căutărilor din România, fiind a 2-a cea mai căutată piesă românească. De asemenea, „La nevedere” este #1 în iTunes România, #2 pe Apple Music România și #4 în Spotify România.
Tot în acest timp, pe Tik Tok #andia este în top 3 hashtag-uri din România, iar #lanevedere numără peste 20 de milioane de vizualizări, cu peste 30.000 de videoclipuri create pe sunetul piesei.
„Nu am cuvinte să descriu bucuria pe care o am în suflet în acest moment. Sunt extrem de fericită că vă place piesa, că ați primit-o atât de frumos și nu pot decât să vă mulțumesc. Mesajele și susținerea voastră mă copleșesc. Much love!”, a declarat Andia.
La trei ani de la lansarea pe piața muzicală românească, Andia a reușit să cucerească inimile a milioane de ascultători, precum și topurile muzicale de radio și televiziune. Artista a fost prezentă pe locul 1 în top Media Forest cu cinci dintre piesele pe care performează – Salcâmii, Retrograd, Slăbiciuni, Anotimpuri și Sfârșitul lumii. Ascensiunea rapidă în industria muzicală românească nu face decât să demonstreze puterea de star a Andiei.