La final de octombrie, comedia a devenit cel mai de succes film românesc din ultimii 30 de ani, cu aproape 600 de mii de bilete vândute.
Povestea urmărește o gașcă de corporatiști care merg în teambuilding și aventurile lor de acolo. Fiecare personaj în parte este ironizat și exagerat, astfel încât să scoată în evidență un anumit stereotip.
Sinopsis:
Emil (Matei Dima) lucrează prea mult. Asta îi reproșează superiorii săi din corporația PLM Global. Astfel, pentru a-i mai tempera energia, domnul Oprea (Șerban Pavlu) îl promovează „pe orizontală” și îl face team-leader în departamentul call center - ingrații corporației, unde liderul neoficial este morocănosul Horia (Micutzu).
Miza „jocului” este un pariu pe care protagonistul i-l propune șefului său: dacă îi aduce Cupa Veseliei, cupa din teambuildingul anual, care nu a fost niciodată câștigată de bucureșteni, veșnic victorioși fiind ardelenii, Oprea va păstra departamentul.
Dacă nu, îi dă afară pe toți. Astfel, Emil, împreună cu colegii săi, Lorena (Anca Dinicu), Horia (Micutzu), Onel (Nicu Banea), Dorina (Anca Munteanu) și Șerbănel (Vlad Ianuș), pleacă la munte în primul lor teambuilding, unde se vor bate pentru Cupa Veseliei cu echipele PLM Global din Ardeal, Moldova și Oltenia.
Dacă ai ratat filmul în cinematografe, acum ai șansa să-l urmărești pe Netflix. Așa cum declara regizorul Matei Dima într-un interviu pentru adevărul.ro, investiția pentru producție a fost de 800.000 de euro, dar pare că riscul a meritat.
„Succesul se măsoară în funcție de ceea ce ți-ai propus. Noi ne-am propus asta și a depășit așteptările. Dincolo de bani, este despre sutele de mii de oameni care au mers să vadă filmul”, a adăugat el.