Serviciul de streaming susține acest trend și plănuiește să investească 2.5 miliarde de euro în următorii patru ani pentru a produce și mai multe producții din Coreea de Sud, atât seriale, cât și filme și reality shows, informează CNN.
Anunțul a fost făcut de Netflix după ce a avut loc o întâlnire între președintele sud-coreean Yoon Suk Yeol și co-CEO-ul serviciului de streaming, Ted Sarandos, în Washington.
„Poveștile produse în Coreea de Sud reprezintă zeitgeist-ul global cultural”, a spus Sarandos, înainte de a cita producții precum „Squid Game,” „The Glory,” sau „Physical: 100.”
De fapt, „Squid Game”, serialul despre un grup de oameni care joacă tot felul de jocuri din copilărie cu rezultat mortal, a devenit cel mai urmărit show de pe platformă, la nivel global, în 2021.
„The Glory”, o dramă despre o femeie care se răzbună pe cei care au bully-uit-o în copilărie, a devenit, de asemenea, cel mai urmărit show de pe platformă, la nivel global, în săptămâna din martie în care a fost lansat.
„Physical: 100”, o competiție acerbă de fitness, a devenit cel mai popular show non-englezesc la nivel global, în februarie.
Datele Netflix arată cum peste 60% din audiență s-a uitat la filme sau show-uri coreene anul trecut, motiv pentru care va lansa 34 de titluri noi în 2023.