Mai sunt doar câteva săptămâni până când Bucureștiul se va transforma din nou în kilometrul zero al industriei muzicale, devenind locul în care artiști din toate genurile muzicale se vor întâlni și vor avea ocazia să împărtășească idei cu profesioniști de succes din țară și din străinătate.
Ajunsă la cea de-a noua ediție, conferința Mastering the Music Business (MMB) se va desfășura în perioada 3-5 septembrie, la Hotel Caro, și va aborda diverse teme, printre care impactul marilor concerte în România, traiectoria unui artist de la talent local la trend global sau poveștile de succes ale marilor festivaluri.
Participanții vor avea ocazia să participe la keynote-uri, paneluri, workshop-uri și sesiuni de networking.
Beach, Please!, UNTOLD, Glastonbury și secretele din spatele unui festival reușit Festivaluri cu tradiție, dar și festivaluri noi, vor fi puse în lumina reflectoarelor la MMB.
Vloggerul român Andrei Șelaru (Selly) va povesti despre cum a reușit să facă din Beach, Please! cel mai mare festival de hip-hop din lume în doar 3 ediții.
Ioana Chereji, Head of Communication la UNTOLD, va susține un workshop despre PR și despre cum se crează buzz în jurul unui festival.
Sunt prezentări ce vor oferi insight-uri esențiale despre organizarea, promovarea și managementul logistic al marilor festivaluri, de la alegerea lineup-ului până la strategiile de marketing și branding.
Coldplay: În culisele unuia dintre cele mai mari concerte din România
Laura Coroianu, Dragoș Chiscoci și Guido Janssens (Emagic) vor discuta despre cum au organizat unul dintre cele mai titrate concerte din România, despre lecțiile învățate, despre ce a adus nou și cu ce rămânem, dar și despre inițiativele sustenabile din cadrul acestora.
Povești de succes: Deliric și Alternosfera
La MMB, participanții vor putea descoperi poveștile de succes ale unor artiști de top, cu două dintre cele mai așteptate momente ale conferinței: interviurile cu rapperul român Deliric și cu trupa de rock alternativ Alternosfera.
Deliric va dezvălui detalii despre parcursul său artistic, provocările întâmpinate și lecțiile învățate de-a lungul carierei, iar Marcel Bostan alături de Codruța Vulcu vor oferi o perspectivă detaliată asupra ascensiunii trupei Alternosfera și a strategiilor care i-au adus succesul.
De la talent local la trend global
Timp de trei zile, participanții la cea mai mare conferință dedicată industriei muzicale din România vor putea reface întreaga traiectorie pe care o trupă sau un artist trebuie să o parcurgă pentru a ajunge să depășească granițele.
Karla Rogozar (IMPALA), Diana Munteanu (Global Records), Cesar Andion (Live Nation), Marian Dorobanțu (Atom) vor dezbate ce anume este necesar pentru un artist să semneze cu un manager, o agenție de booking sau o casă de discuri.
Artiștii emergenți vor avea ocazia să deseneze harta succesului împreună cu Lucia (artistă), Andra Rotariu (Core Agency) și Gill Dooley, CEO al AIM Ireland, dar și să depășească granița alături de Mihail (artist), Ruth Koleva, fondatoare SoAlive, Login Kociski, CEO Password Production sau Oskar Strajn, booker la Eurosonic. Discuțiile vor include teme precum branding personal, management, networking și colaborări internaționale.
În plus, Dan Fințescu (Kiss FM), Olga Juverdeanu (Global Records), Cătălin Muraru (Roton), Maik Palach (The Orchard) și Francesa Trainini (IMPALA) vor face o radiografie a ecosistemul muzicii moderne și vor oferi sfaturi pentru tranziția de la talent local la trend global.
Vor fi discutate subiecte legate de dinamica pieței muzicale internaționale, strategii de marketing digital, oportunități de monetizare și importanța adaptării la noile tendințe și tehnologii în muzică.
Program și bilete
Întregul program va fi disponibil în curând pe site-ul conferinței. Biletele pentru MMB s-au pus în vânzare pe iabilet.ro, cu prețuri pornind de la 99 de lei. Acestea includ acces la conferință, dar și la recepții, cocktailuri și alte evenimente de networking organizate în cadrul evenimentului.
Biletele pot fi achiziționate de aici.