La trei ani după ce a câștigat „Jocul calamarului”, concurentul 456 este hotărât să-i găsească pe oamenii din spatele jocului și să pună capăt sportului lor vicios. Folosind premiul câștigat pentru a-și finanța căutarea, Gi-hun începe din cel mai evident punct: găsirea bărbatului în costum elegant, care joacă ddakji la metrou.
Dar când eforturile sale dau în cele din urmă rezultate, calea spre distrugerea organizației se dovedește a fi mai mortală decât și-a imaginat: pentru a pune capăt jocului, trebuie să reintre în el. Regizorul Hwang Dong-hyuk, care a făcut istorie la cea de-a 74-a ediție a premiilor Primetime Emmy, devenind primul asiatic care a câștigat premiul pentru Cea mai bună regie a unui serial dramatic, se află din nou la cârma serialului în calitate de regizor, scenarist și producător. Lee Jung-jae, Lee Byung-hun, Wi Ha-jun și Gong Yoo își reiau rolurile din sezonul 1.
Lor li se alătură o listă impecabilă de noi membri ai distribuției, inclusiv Yim Si-wan, Kang Ha-neul, Park Gyu-young, Lee Jin-uk, Park Sung-hoon, Yang Dong-geun, Kang Ae-sim, Lee David, Choi Seung-hyun, Roh Jae-won, Jo Yu-ri și Won Ji-an, care completează paleta de personaje pline de culoare a noului sezon.
Actorul Lee Byung-hun, care-l interpretează pe Omul din Față (Front Man), ne-a povestit un pic despre rolul său în noul sezon.
În primul sezon din „Jocul calamarului” ați avut o apariție scurtă, dar de impact. În sezonul doi, acest personaj are o pondere mult mai mare în poveste. Ce părere aveți despre această schimbare?
Au fost mai multe scene în care nu am mai purtat mască și am putut să exprim aceste emoții complexe, întrepătrunse. A fost o provocare, dar, ca actor, complexitatea emoțiilor a fost cea care m-a atras în primul rând spre acest personaj. Așadar, m-am simțit mai liber și a fost mai interesant să portretizez acest personaj.
Cum a fost colaborarea cu regizorul Hwang?
Știți că, în general, se spune că a doua parte e mai slabă decât prima. Ei bine, aici nu e cazul, al doilea sezon e mai bun decât primul. Inițial, am crezut că scenariile pentru sezonul doi sunt cât se poate de bune, dar apoi regizorul Hwang a mai făcut mici ajustări pe platou și au devenit și mai bune. Sunt uimit de cât de genial povestitor este.
Un actor poate interpreta bine un personaj doar atunci când îi înțelege pe deplin motivația. Omul din față este creierul din spatele jocului, dar este, de asemenea, uman și cred că mai are un strop de bunăvoință în el. Discutând cu regizorul, mi-am dat seama în ce măsură trebuie să exprim acest lucru.
Au fost foarte multe scene în care nu am avut replici și a trebuit să exprim totul doar prin expresii faciale. Ca să pot face acest lucru, a fost esențial să înțeleg clar ce se întâmplă în mintea lui In-ho și să evaluez câtă umanitate a mai rămas în el. Așadar, de fiecare dată când aveam astfel de scene, discutam cu regizorul Hwang și improvizam, mai mult decât orice alt personaj, pentru a găsi echilibrul necesar.
Cum a fost reîntâlnirea cu Lee Jung-jae?
Am lucrat cu Jung-jae la un serial care a apărut în urmă cu aproximativ 20 de ani și după atâția ani am ajuns să lucrăm din nou împreună.
Mă bucur să văd că amândoi am devenit mai experimentați, mai bătrâni și mai serioși în ceea ce privește actoria. Este un coleg cu care împărtășesc o istorie și o prietenie îndelungate, așa că mi-a plăcut foarte mult să lucrez din nou cu el.