Cum arată Tokio Hotel în 2025? Trupa fenomen lansează piesa „Hands Up” și aniversează 20 de ani de la hitul care a rupt tot

Dacă ai avut vreodată un poster cu Bill Kaulitz pe perete sau ți-ai tăiat bretonul ca să arate „ca Tokio Hotel”, pregătește-te pentru un val de nostalgie: trupa-fenomen revine cu o piesă nouă – „Hands Up”. Și nu doar atât – anul ăsta se împlinesc 20 de ani de la mega-hitul „Moonsoon”, piesa care a declanșat isteria emo în Europa. 

„Hands Up” a fost prezentată în premieră în deschiderea turneului lor european, pe 4 martie, iar fanii au reacționat exact cum ne așteptam: cu mâinile sus și inimile pline. Melodia păstrează energia specifică Tokio Hotel, dar vine cu un sunet actualizat – mai matur, cu influențe electro-pop și un refren catchy care prinde instant. E clar: băieții știu să crească odată cu fanii lor.

Povestea trupei-cult

Tokio Hotel s-a format în 2001, în Magdeburg, Germania, și e compusă din frații gemeni Bill și Tom Kaulitz, Georg Listing (bas) și Gustav Schäfer (tobe). În 2005, au dat lovitura cu albumul „Schrei” și, evident, cu „Durch Den Monsun”, (varianta “Moonsoon”, lansată oficial în limba germană) – o piesă care a ajuns imn pentru o generație de adolescenți.

Au urmat albume de succes, turnee sold-out pe toate continentele, peste 10 milioane de discuri vândute, peste 70 de premii de platină și 120 de discuri de aur, plus peste 110 premii muzicale internaționale. Au fost invitați la MTV, au cucerit America și au lansat documentare pe Netflix.

Frenezia Tokio Hotel în România

România a simțit din plin valul Tokio Hotel. În anii 2005-2008, adolescenții erau împărțiți în tabere, dar una era clar vizibilă: fanii TH, care ascultau „Rette Mich” pe repeat, purtau machiaj negru intens, pantaloni skinny, bretoane ascuțite și brățări cu ținte. Trupa nu a schimbat doar gusturile muzicale – a influențat stilul, atitudinea, chiar și identitatea unei generații. 


Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.