Primul clip care atinge 10 miliarde de vizualizări pe YouTube - copiii îl iubesc, părinții îl urăsc

Odată ce-i dai play, o să fredonezi melodia zile în șir, fără să-ți dorești acest lucru.

Probabil că ți-ai dat seama imediat că este vorba despre „Baby Shark”, cântecelul pe care miliarde de copii îl iubesc și pe care la fel de multe miliarde de părinți l-ar dori șters de pe platforma de streaming. 


Acesta este cel mai de succes clip de pe YouTube din toate timpurile, atingând recent pragul de 10 miliarde de vizualizări


Cântecelul este opera companiei Sud-coreene Pinkfong și este interpretat de cântăreața Hope Segoine. Acesta a fost urcat pe platforma de streaming în urmă cu 5 ani și a devenit instant un hit viral în Asia.



După 3 ani a ajuns să-i obsedeze și pe americani, iar apoi a fost transformat de Nickelodeon TV într-un serial animat și într-un brand de cereale și în multe alte derivate.  




La un moment dat a ajuns chiar în Billboard Top 40 și a apărut și în serialul de mare succes Ted Lasso, ca un cântec de încurajare pentru jucătorul de fotbal Jamie Tartt




Faptul că „Baby Shark” este atât de iubit de copii, încât unii dintre ei îl cântă non-stop, zile în șir, a făcut să fie în egală măsură un cântec care este extrem de enervant pentru părinți. 


Însă, pentru a deveni și mai enervant, „Baby Shark” a fost transformat și într-un imn tehno de către artista germană Alemuel.



Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.