Andreea Bostănică e una dintre tinerele talente cu priză la public, conținutul online pe care ea îl realizează transformând-o într-una dintre cele mai virale și emblematice figuri de pe TikTok-ul românesc. Tocmai de aceea e supranumită „Regina TikTok”.
Cum tânăra cochetează cu muzica, acum avem de-a face cu nouă piesă lansată de creatorea de conținut. Piesa se numește „Ce ascultă inima”. Așa cum era de așteptat, sunetul piesei a devenit viral pe TikTok, realizându-se deja sute de mii de tiktok-uri.
Piesa vorbește despre atracția adolescentină dintre doi prieteni care se plac, dar care nu-și mărturisesc unul altuia această pasiune ascultă din teama de anu strica prietenia. Sună cunoscut? Been there, done that.
Astfel, mesajul piesei este un îndemn adresat celor aflați în această situație pentru a face pasul în mărturisirea iubirii ascunse chiar și cu riscul unui posibil refuz și a dragostei neîmpărtășite.
„Melodia «Ce ascultă inima», compusă de producătorii mei de la The One Records, Claudiu Cota și Dael Damsa, este piesa mea preferată în acest moment. Prin ea retrăiesc emoțiile pe care le-am simțit până în acest moment al vieții mele. Fiind adolescentă, am în suflet un amalgam de emoții, însă pe toate le direcționez într-o zona pozitivă.
Iubesc oamenii din jur, oamenii care îmi sunt alături și îmi urmăresc fiecare pas pe rețelele de socializare și nu în ultimul rând familia și prietenii. Sunt un om fericit și simt că versul «Iubirea e cel mai mare HIT» trebuie să urle din sufletul fiecărui om”, a mărturisit Andreea Bostănică.
Scenariul videoclipului are ca inspirație filmul „Warm Bodies”, fiind o comedie cu tentă horror.
Andreea Bostănică a început să intre sub lumina reflectoarelor online de prin 2017, devenind, ușor, ușor, una dintre cele mai populare vloggerițe și influencerițe din România și din Moldova. Canalul ei de YouTube a adunat, până în prezent, 92 de milioane de vizualizări. Pe TikTok are peste 3,7 milioane de followers, iar pe Instagram e urmărită de peste 776.000 de fani.
În trecut a mai lansat piese precum „Dă play” (4,9 milioane views), „BFF” (peste 3,5 milioane de views), „Swipe Up” (3,4 milioane de views), „Uit de Noi” (1,4 milioane de views”, „De ce Noi” (1,1 milioane de views”) și „Diamantul” (2,2 milioane de views).