Kiss and Tell | Creatoarele brandului Hardot ne-au spus cum e să o încalți pe Jennifer Lopez

Dana Iuga și Alina Popa sunt cele două românce care au pus pe picioare brandul Hardot și au povestit la Kiss and Tell cum a început totul și cum a ajuns JLO să le poarte pantofii.

Brandul sibian HARDOT a ajuns să fie foarte apreciat de mai multe vedete internaționale. De exemplu, în trecut, pantofii HARDOT au fost purtați de Heidi Klum sau de Thalia, pentru a aminti doar două alte celebrități care-i preferă.

Perechea purtată de Jennifer Lopez la începutul lunii februarie, care a fost remarcată și de publicații celebre din State, precum Harper's Bazaar, este modelul HARLOT și costă 650 de euro.

HARDOT este un brand românesc de pantofi de lux, născut în 2014 din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga şi din iniţiativa de afaceri a partenerului său Alina Popa. Ele au venit la podcastul Kiss and Tell și i-au povestit Anei Moga cum a început totul, dar și care a fost traseul parcurs până în momentul în care au ajuns să încalțe vedete de la Hollywood. 

Hardot- Interviu de Ana Moga

Kiss and Tell, 00:09:47

Willy William- interviu de Cristi Neacsu

Kiss and Tell, 00:10:01

Tujamo- interviu de Marian Soci

Kiss and Tell, 00:26:07

Andy Fletcher- interviu de Dan Fințescu

Kiss and Tell, 00:03:38

Despre vestea că JLO le-a purtat patofii, ele au spus așteptau de ceva timp să se întâmple asta.

„Îi spuneam Alinei că vreau să ne trezim într-o dimineață și să o vedem pe toate afișele, în toate postările. Iată că s-a întâmplat, n-am dormit 3 nopți după. Uneori, emoția poate să fie foarte stresantă. Fericirea poate să fie foarte stresantă.”, a mărturisit Dana.  

Cel două femei de succes se știu de o viață. Părinții Danei sunt nașii de botez ai Alinei.

„Ne-am conectat mai bine când s-a întors Dana de la Cluj și atunci am și lansat proiectul împreună, pe lângă prietenie, ne leagă și partea de business, eu terminând un MBA, aveam în acel moment și un concept store de designeri români. Dana terminase Universitatea de Arte și Design din Cluj, a făcut și masterat și doctorat. Și atunci ne-am unit forțele și am zis: „hai să facem un proiect mișto împreună, nu doar un business de pantofi”. Voiam să clădim un brand.”, povestește Alina. 

Ele au mai povestit că de la bun început și-au propus să ajungă un brand purtat de vedete mari de la Hollywood, dar și că succesul a făcut să apară și multe fake-uri HARDOT.


Despre cum au ajuns efectiv să fie un brand purtat de vedete, ele au dezvăluit:

„În mod normal se lucrează cu agenții de PR, care plasează produsul la diferite vedete, asta, bineînțeles, dacă vedetele își doresc să le poarte. Noi am avut noroc, pentru că stiliștii au plasat produsele unor vedete cărora le-au plăcut foarte mult.”

După episodul cu JLO, vânzările au crescut, dar și colaborările și au primit și alte oferte de la stiliști pentru reviste foarte foarte importante din New York și pentru prezentări de modă.

„Urma să fim la New York Fashion Week, să facem încălțăminte pentru un brand foarte celebru. N-am reușit, pentru că a fost foarte rapid acum totul, dar suntem în pregătiri pentru septembrie.”, mai spun ele.  

Ascultă întregul podcast mai jos: 

Hardot- Interviu de Ana Moga

Kiss and Tell, 00:09:47

Willy William- interviu de Cristi Neacsu

Kiss and Tell, 00:10:01

Tujamo- interviu de Marian Soci

Kiss and Tell, 00:26:07

Andy Fletcher- interviu de Dan Fințescu

Kiss and Tell, 00:03:38

Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.