Un eveniment special via TikTok - fanii trupei ABBA sunt invitați să descopere cum a fost organizat show-ul de revenire al trupei celebre

Dacă ești fan ABBA și ai un cont de TikTok, nu-ți face planuri pentru azi, ora 19:00.

Ești invitat să intri în culisele ABBA Voyage, concertul de revenire al trupei ABBA, unul dintre cele mai de succes grupuri din istoria pop. Te vei putea bucura de 45 de minute de conținut exclusiv, de la ora 19:00, pe contul oficial de TikTok al trupei ABBA.

ABBA Voyage a uimiti criticii, a încântat publicul și a introdus muzica celor patru superstaruri, Agnetha, Björn, Benny și Anni-Frid, unei noi generații de fani. Din arena special construită în Londra, ABBA Arena, versiunile digitale ale celor patru membri ai trupei, reimaginate sub forma unor staruri pop ale secolului 21, încântă publicul alături de o trupă live formată din zece membri.


Experiența estompează granița dintre lumea reală și cea digitală și aduce la viață magia ABBA, datorită celei mai recente tehologii de captare a mișcării.

Event-ul de pe TikTok te poartă în călătoria regizorului Baillie Walsh și a producătorilor Svana Gisla și Ludvig Andersson, cei care au dat viață concertului revoluționar - ABBA Voyage.

De la arena special construită, la tehnologia inovatoare folosită pentru a crea versiunile digitale ale membrilor trupei ABBA și până la trupa live, coregrafia, costumele sau luminile, momentul va ridica cortina numeroaselor elemente complexe ale producției.

În plus, acesta va culmina cu mult-așteptatele imagini de la premiera de pe covorul roșu, care a deschis concertul pregătit timp de 40 de ani. Ne vedem online?


După ce a câștigat Eurovision în 1974, trupa ABBA a devenit una dintre cele mai iubite grupuri muzicale din toate timpurile, iar anul trecut a încântat fanii de pe TikTok și s-a alăturat platformei. Melodiile consacrate au reușit să declanșeze numeroase momente virale pe TikTok.

Fanii din întreaga lume au folosit cântece emblematice precum „Slipping Through my Fingers” și „Angeleyes” în conținutul creat, iar „Gimme Gimme Gimme (A man after midnigt)” a strâns peste 400.000 de video-uri realizate folosind hashtag-ul #ABBA, dar și peste 3.4 miliarde de vizualizări.

Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.