Rapper-ul nu și-a dorit să promoveze în mod tradițional cea mai recentă colecție Yeezy x Gap, și să pună hainele pe umerașe, ci s-a folosit de saci imenși de gunoi pentru a face asta.
Într-o postare virală, care a strâns peste 60.000 de aprecieri, un utilizator de pe Twitter a prezentat dovada oamenilor, ba chiar a notat cum „angajații Gap nu te vor ajuta să-ți găsești mărimea potrivită, ci pur și simplu trebuie să cauți singur în maldărul de haine.” Fotografia s-a dus rapid pe Marele Internet, iar mulți au descris întreaga inițiativă drept un „experiment social.”
„Îl iubesc pe Kanye, dar nu-mi imaginez să dau 200 de dolari pe niște haine simple luate dintr-un sac de gunoi”, a zis un utilizator, în timp ce credem că fix asta este ideea. Mai vrei să dai banii ăia, merită, cât contează hype-ul, de fapt?
Ce-i drept, nu este prima oară când Ye face un astfel de gest constroversat, iar în 2020 a lansat două modele de sneakers numite „Israfil” și „Asriel”, după numele îngerilor din cultura musulmană.
Mulți au considerat mișcarea drept o blasfemie și lipsită de respect, ba chiar au făcut o petiție pentru a boicota lansarea adidașilor.
La nivel global, marile brand-uri încearcă să-i aducă pe oameni din nou în magazine, mai ales când lor le vine atât de ușor să-și comande lucruri online.
În mai, Jacquemus a deschis „Le Bleu” în magazinul Selfridges din Londra - un spațiu pop-up, care arată ca o baie albastră, iar săptămâna trecută, brand-ul danez Ganni și-a lansat cea mai recentă colecție într-un magazin pe care l-a transformat și într-un market - practic, puteai să-ți cumperi și haine și produse locale de mâncare.
Ei bine, însă, în tot acest context, West nu apelează la lucruri grandioase, ci la controverse, iar asta pare să-i meargă, nu? Tu ce părere ai?