Corey Mylchreest (regele George în tinerețe în serialul „Queen Charlotte”), interviu în exclusivitate pentru Kiss FM

Serialul este un spin-off prequel al serialului fenomen „Bridgerton”.

Centrat pe ascensiunea Reginei Charlotte către faimă și putere, acest prolog al universului Bridgerton spune povestea căsătoriei dintre tânăra regină și regele George, care a dat naștere unei mari povești de iubire, dar și unei schimbări în societate.

Ea a dus la apariția înaltei societăți moștenite de personajele din Bridgerton.

În serialul Netflix, rolul tânărului Rege George este interpretat de actorul Corey Mylchreest. Iată ce a povestit acesta în exclusivitate pentru kissfm.ro despre cum a fost să joace într-un serial Netflix atât de popular: 


Povestește-ne despre felul în care ai ajuns să te implici în serialul „REGINA CHARLOTTE” și despre ce anume te-a atras la acest proiect și la acest rol.

COREY MYLCHREEST: Răspunsul este foarte, foarte plictisitor. Pur și simplu am dat o probă. Pe atunci, proiectul era încă secret și, într-o primă etapă, a fost folosită o scenă din primul sezon din BRIDGERTON. Au urmat două scene din primul episod din REGINA CHARLOTTE, ambele legate de momentul în care George și Charlotte se văd pentru prima dată înainte de nuntă. Am trimis o înregistrare și apoi m-au invitat să ne vedem. După aceea, am cunoscut-o pe India Amarteifio și am dat o probă pentru a testa chimia dintre noi și, tot atunci, l-am cunoscut și pe Tom Verica, regizorul nostru, care este minunat. A fost genial. În stadiul respectiv, nu știam aproape nimic despre proiect, dar, mai ales acea primă scenă mi s-a părut foarte amuzantă, iar George, un personaj inteligent și plin de umor. Toate acestea m-au atras imediat. 

 Ce ți-a trecut prin minte când ai citit pentru prima dată scenariul?

Ca să fiu sincer, am fost intimidat. Indiferent de tipul producției, să întruchipezi un personaj istoric este în sine o provocare, ceea ce nu se întâmplă atunci când interpretezi un rol de ficțiune. Dar Shonda Rhimes a scris această poveste absolut genial. George poate fi fermecător și atrăgător atât pentru cât Charlotte, cât și pentru public, dar are și talentul de a se îndepărta atât de Charlotte, cât și de public. Sunt multe de luat în considerare când ai de jucat așa un personaj. Chiar și numai după ce am citit scenariul primelor două episoade, am fost imediat conștient de provocarea care că mă aștepta. Dar, în afară de asta, am fost extrem de încântat.


Acest serial face parte din uriașul univers BRIDGERTON. Spune-ne un pic despre povestea din serialul REGINA CHARLOTTE și despre locul acesteia în cronologia generală.

Rolul meu din REGINA CHARLOTTE este parte dintr-un context aflat cu patruzeci de ani înaintea perioadei în care se petrec evenimentele din BRIDGERTON pe care le cunoaștem cu toții. Serialul se concentrează în principal asupra lui Charlotte, versiunea mai tânără a reginei pe care deja o cunoaștem, și asupra Agathei Danbury, versiunea mai tânără a lui Lady Danbury, pe care, de asemenea, o cunoaștem și o adorăm. În plus, o putem vedea puțin și pe Violet Bridgerton în tinerețe. Este vorba despre intrarea lui Charlotte în universul regal și despre provocările pe care le are de înfruntat în relația ei cu George. Agatha face cunoștință cu pătura superioară a societății aristocratice și avem ocazia să vedem cum se luptă să ajungă și să rămână acolo și să observăm relația pe care o formează cu Charlotte și cu prințesa Augusta, mama lui George. De asemenea, se naște povestea de dragoste dintre George și Charlotte, iar pe parcurs apar diverse provocări, sunt dezvăluite secrete și ies la suprafață foarte multe lucruri. 

Unde se află tânărul rege George atunci când îl întâlnim pentru prima dată în serialul REGINA CHARLOTTE?

Prima dată îl vedem pe George în grădina din spatele locului în care urmează să se căsătorească. El se apropie de Charlotte, care este pe punctul de a da bir cu fugiții. În momentul respectiv, nu se știe încă cine este acest personaj care pare să fie unul dintre invitați. Așadar, într-un fel, îl întâlnim în chip de outsider. Apoi observăm că este un tip empatic, care se descurcă destul de bine în societate. George înțelege imediat situația lui Charlotte și își dă seama că probabil este confuză și tulburată, însă este atât de charismatic, încât reușește să o calmeze, să o facă să se întoarcă de bună voie și să se mărite cu un bărbat pe care abia l-a cunoscut. Cred că prima impresie este că George are multă încredere în sine, dar lucrurile nu stau chiar așa.


Ce ne poți spune despre relația dintre regina Charlotte și regele George și despre felul în care ai colaborat cu India, la dinamica dintre cele două personaje?

În esență, relația dintre Charlotte și George se bazează pe dorința comună de eliberare de constrângerile generate de datorie și responsabilitate atunci când acestea devin prea restrictive. Charlotte se confruntă cu asta pentru că este femeie, pentru că este o femeie de culoare și pentru că este o străină care vine din Germania la curtea britanică. George este un bărbat care s-a născut în familia regală, care nu-și dorește neapărat să devină regele Angliei și care se simte constrâns în acest context. În momentul în care se întâlnesc, fiecare dintre ei regăsește pentru prima dată într-o altă persoană aceeași dorință de eliberare și aceeași voință puternică.

Este pentru prima dată când se întâmplă așa ceva, iar experiența este emoționantă, captivantă și cathartică. În asta constă atracția inițială. Evident, la început nu există prea multă încredere reciprocă, însă acest lucru se dezvoltă pe parcurs. A fost o plăcere să construiesc această relație împreună cu India, care este o adevărată legendă și o profesionistă. Are cu doisprezece ani mai multă experiență decât mine, așa că, la început, am fost un pic intimidat de asta. Dar cred că și George se simte puțin intimidat atunci când o întâlnește pe Charlotte. 

Desigur, ca în orice relație, durează puțin până apare încrederea, iar pentru a se construi încredere, este nevoie de un obiectiv comun și de un sentiment comun, adică de o experiență similară. Pentru mine și pentru India, acest teren comun a ținut de faptul că amândoi am fost extraordinar de încântați, privilegiați, onorați și copleșiți de oportunitatea de a întruchipa aceste personaje incredibile în această poveste minunată. George și Charlotte și-au dezvoltat încrederea unul în celălalt și la fel s-a întâmplat și în cazul nostru, pentru că era ceva absolut necesar în condițiile în care am avut de construit o relație intimă care ține de ficțiune.

Înainte de începerea filmărilor te-ai pregătit sau documentat în vreun fel, mai ales în privința dificultăților personale ale personajului tău?

Sunt disponibile nenumărate biografii ale lui George. Dar, cel mai important pentru mine, în 2017 au fost publicate, pentru prima dată de la moartea lui, 20.000 de pagini din jurnalele și documentele lui personale deținute de Arhivele Regale. Perspectiva istorică asupra regelui George al III-lea a fost imediat dată peste cap, pentru că a fost scos la iveală felul în care acest bărbat înțelegea oamenii. Anterior, se credea că ar fi fost un lider autocratic, dornic de putere, destul de naiv și ignorant în privința suferinței sale. În realitate, era incredibil de empatic, generos, cald și bun și își dorea o viață mai bună pentru supușii săi. Pentru mine, cartea The Last King of America: The Misunderstood Reign of George III scrisă de Andrew Roberts a fost crucială.


Ai considerat că este important să fie prezentată această parte a poveștii lui George?

Poate că sunt părtinitor, dar aceasta este cea mai bună și cea mai importantă parte a serialului. Este extrem de captivantă și sunt fericit că am avut privilegiul de a juca acest rol. În plus, este ceva care rezonează cu viața reală. Aceste jurnale despre un om care a fost catalogat drept îngrozitor și, posibil, cel mai rău monarh al nostru demonstrează că George a fost, probabil, și cred asta cu toată ființa mea, cel mai bun cap încoronat pe care l-am avut. În realitate, era extrem de inteligent și conștient de situația lui. Era foarte interesat de știință și de progresul în domeniul agriculturii. Pe de altă parte, era, de asemenea, un om care își cunoștea defectele și care căuta tot timpul soluții pentru a deveni mai bun și pentru a-și servi mai bine supușii. Prin intermediul acestor documente, descoperim tragedia și durerea lui, care au intervenit mai târziu. Unele dintre scrisorile de la Charlotte către George sunt extrem de revelatoare și arată că George se lupta cu sine însuși în efortul de încerca să aducă fericire poporului său, rămânând în același timp pe linia de plutire.

Scenariul Shondei este genial, la fel ca modul în care a regizat Tom Verica, iar din discuțiile pe care le-am avut cu ei, mi-a fost cât se poate de clar încă de la început că necazurile personale ale lui George nu sunt tratate cu superficialitate în acest serial. Este vorba despre o poveste extraordinar de nuanțată și de dureroasă. George este prezentat drept un om incredibil de volatil, care trece rapid de la o stare la alta. Ar fi fost extrem de simplu ca, din acest motiv, să devină un personaj dezagreabil. Este foarte important că povestea este spusă și din punctul lui de vedere, pentru că arată că acțiunile lui sunt motivate de dorința de a face viața celorlalți mai ușoară și că nu are o părere tocmai bună despre el însuși. Pentru mine a fost o bucurie să joc rolul unui bărbat atât de complex, a fost minunat să am ocazia să prezint toate aceste laturi ale lui și să am alături oameni care reușesc să le scoată în evidență. Nu mi-aș fi închipuit niciodată că sunt în stare să fac acest lucru; a fost o experiență extraordinară. A fost un adevărat cadou să am ocazia să întruchipez un asemenea personaj. 


Tânărul rege George are o relație foarte strânsă cu Reynolds, mâna lui dreaptă și omul din anturajul regal în care are cea mai mare încredere. Cum ai colaborat cu Freddie Dennis pentru a defini și pentru a construi această dinamică?

Freddie Dennis mi-a devenit prieten pe viață, iar Reynolds este, de asemenea, un tip grozav. Cel mai probabil, George nu a avut parte de dragostea necondiționată a unui părinte, pentru că tatăl său a murit când el era foarte mic, iar relația cu mama lui este foarte complicată. Prin urmare, a primit acea dragoste necondiționată numai prin intermediul lui Reynolds. Dacă ne gândim la George la modul negativ, cine știe cum ar fi ajuns el dacă nu l-ar fi avut alături pe Reynolds?

Pot spune același lucru și despre faptul că eu l-am avut alături pe Freddie. Abordarea lui Fred a fost genială pentru că a înțeles că Reynolds este un personaj autonom, dar, în același timp, se învârte tot timpul în jurul lui George. Așa că Freddie a fost interesat de abordarea mea, de lucrurile prin care am trecut și de elementele pe care le-am explorat. Sper din tot sufletul că intimitatea și înțelegerea dintre acești doi bărbați se va vedea pe ecran, pentru că sunt aspecte la care am lucrat mult împreună.

Costumele reprezintă o parte importantă și unul dintre elementele adorate de public din universul BRIDGERTON. Povestește-ne despre înfățișarea lui George în serialul REGINA CHARLOTTE și despre experiența de a intra în pielea acestui personaj.

Când am vizionat BRIDGERTON, am remarcat cât de bine și cât de frumos sunt îmbrăcați toți bărbații. Moda din perioada respectivă este foarte reușită. Prin urmare, am mers la prima probă de costume gândindu-mă încântat că voi arăta și eu ca bărbații aceia. În schimb, am purtat un fel de șosete pentru fotbal, tocuri înalte și ceva care nu poate fi descris decât drept pantaloni trei sferturi de epocă, o piesă vestimentară despre care cu toții știm că nu mai este la modă cam din 2007.

A fost nevoie să renunț la ego. De fapt, dacă te gândești la efortul depus și la numărul de oameni care au ajutat la crearea acestor costume, a fost ceva fenomenal. George nu a fost niciodată atras de modă și era mai degrabă un minimalist în această privință. Asta se poate vedea în oricare dintre muzeele în care sunt expuse hainele lui. Iar acest lucru arată cum era de fapt. În majoritatea timpului, nu-și dorea să fie dictatorial și să-și afișeze puterea.

Nu acesta era stilul lui, iar asta se vede în mare măsură dacă îi compari vestimentația cu cea a celorlalte personaje din serial. În felul lui, George este foarte chipeș și delicat. În general, este destul de minimalist, iar asta e grozav. Aș putea să spun că cel mai mult mi-a plăcut aspectul lui George atunci când era doar în pantaloni, ciorapi și o cămașă descheiată, inclusiv pentru că toate acestea erau destul de ușor de îmbrăcat și dezbrăcat.


Ai colaborat cu creatoarele de costume Lyn Paolo și Laura Frecon la vestimentația minimalistă a lui George?

Lyn și Laura sunt geniale. Practic, pentru mine acesta este primul job, iar ele m-au sprijinit incredibil de mult. Singura dată când am discutat despre anumite referințe a fost atunci când George a fost nevoit să îmbrace uniforma militară pentru un discurs ținut în fața Parlamentului, în episodul 6. Aceea este, de altfel, ținuta lui cea mai cunoscută, pentru că așa apare în cele mai multe dintre portretele lui. A fost foarte cool. După cum am mai spus, în majoritatea timpului, George este îmbrăcat destul de simplu, dar, în acea scenă și în acea ținută, este rege în toată puterea cuvântului.

Pentru mine a fost cool să simt asta și a fost grozav și pentru George, pentru că, dacă te simți așa, dar nu vrei să fii rege, asta spune multe unui actor. Este ceva de care vrei să scapi. Până la urmă, îl vedem în ținuta lui superbă și decadentă de om puternic, dar ascunzându-se sub pat. Îmi amintesc cum stăteam sub pat, îmbrăcat în ținuta respectivă. Am simțit că George lupta împotriva acelui costum, pentru că, de fapt, lupta împotriva poverii datoriei pe care o purta pe umeri. Atunci când un costum este atât de bine gândit și realizat, te ajută foarte mult. Am avut o echipă genială.

Cum a fost colaborarea cu Tom Verica, unicul regizor al acestui serial? Având în vedere experiența lui cu BRIDGERON, cu ce consideri că a contribuit la serialul REGINA CHARLOTTE?

Tom este pur și simplu fenomenal. Chiar n-am idee cum face ceea ce face. Dar este incredibil cât de multe probleme poate rezolva în numai cinci secunde. Reușește să gestioneze presiunea unui stres pe care mi-l imaginez ca insuportabil și pe care el nu-l arată deloc. Este în stare să explice o indicație regizorală unui actor, apoi să discute cu cei de la lumini, cu directorul de imagine și, după aceea, cu cei de la sunet. Cum? Nu știu. Eu aș fi total pierdut. Aș săpa o groapă și m-aș ascunde în ea.

Tom este un expert în privința acestui univers, este foarte apropiat de Shonda Rhimes, îi înțelege viziunea și poate lucra și ca producător în timp ce regizează. Este un regizor extrem de priceput în general și, esențial pentru mine, este, de asemenea, un actor incredibil, așa că, din start, avem un limbaj comun. Îți vorbește ca și cum ar fi alături de tine în scena respectivă. Pentru o persoană ca mine, care se află abia la început, acest lucru este extraordinar de util și nu voi putea niciodată să găsesc suficiente cuvinte pentru a-mi exprima recunoștința pentru asta.

Tom este generos și binevoitor și, în general, un tip grozav. A fost un tur de forță extraordinar. Încă de la început, de la prima probă legată de chimie care a avut loc pe Zoom, când i-am auzit vocea, am știut imediat că el este regizorul.

Cum a fost când ați citit pentru prima dată scenariul împreună și când v-ați dat seama cu toții în ce v-ați implicat? Cum ai reușit să aveți această relație strânsă cu ceilalți actori din distribuției atât pe ecran, cât și în culise?

Când am citit pentru prima dată scenariul împreună, am fost convins că voi avea un atac de panică. Am fost sigur de asta. Nu am reușit să deschid gura până la scena mea. Îmi amintesc că nu îmi puteam folosi limba. În plus, era acolo zeița în persoana, adică Shonda Rhimes. Era de față și Tom. Erau acolo toți membrii echipei de producție și producătorii, precum și restul actorilor pe care nu avusesem încă ocazia să-i cunosc.

A fost o experiență absolut terifiantă, dar a fost grozav să-i văd pe toți cei care urmau să întruchipeze personajele mai tinere și să observ cât de repede au reușit să intre în rolurile respective. Am fost extrem de încântat și mă gândeam că va fi minunat să colaborez cu toți acei actori. Erau prezenți și cei din vechea gardă, oameni pe care nu-i mai văzusem decât la televizor și care făceau ceea ce știau ei să facă mai bine. Și mai eram și eu. Parcurgeam scenariul și am observat o replică pe care trebuia să o rostească Golda, „Jale și rugăciuni”.

Îmi amintesc că m-am gândit că este extrem de greu și că n-aș fi știut cum să o interpretez. Apoi Golda a rostit-o cât se poate de relaxat, iar eu mi-am zis: „Da. Așa se face.” Am avut sentimentul că mă aflu în cea mai bună companie alături de acești oameni geniali și încântători, care se pricep atât de bine la ceea ce fac. Nu cunosc industria la fel de bine ca cei mai mulți dintre ei, dar, în privința relației dintre membrii distribuției, nu văd cum am fi putut să nu devenim o echipă. REGINA CHARLOTTE este cel mai mare proiect la care oricare dintre noi a participat până acum, așa că, de la bun început, am avut cu toții în comun atât anxietatea, cât și bucuria. Unicitatea acelei experiențe este de natură să unească oamenii. Cu toții încercam să înțelegem personajele celorlalți și să ne înțelegem unii pe alții ca oameni și ca actori. Am făcut cu toții toate eforturile posibile. A fost o adevărată plăcere să colaborez cu toată lumea. 


Ai vreun moment preferat printre scenele în care l-ai întruchipat pe George din acest serial?

Poate că este un pic sentimental, dar momentul meu preferat este acela în care George este, în sfârșit, nevoit să-i spună lui Charlotte că o iubește. Având în vedere că George este un om care a avut parte de atâtea traume legate de sfera intimă și de abandon, pentru cineva din exterior este aproape imposibil să înțeleagă bariera care se ridică între el și cea pe care o iubește. Mai mult decât atât, el trebuie să-și exprime și să-și comunice sentimentele deschis, arătându-și vulnerabilitatea. Îmi amintesc de momentul în care am citit scena respectivă. Eram cu India în mașină, ne îndreptam spre platou ca să filmăm un bal și abia primiserăm scena cu pricina. Mi-am dat seama că este o scenă foarte, foarte bună și i-am mulțumit Shondei în gând. Este o scenă genială.

Care sunt scenele din REGINA CHARLOTTE pe care abia aștepți ca publicul să le vadă? Cu ce ai vrea să rămână oamenii în urma vizionării serialului?

Cred că serialul este combinația perfectă între BRIDGERTON și ceva mai dificil, tratat cu mai multă profunzime. În acest serial, oricine poate găsi ceva care să-i placă. Povestea se derulează într-o lume care a fost deja creată, așa că avem deja o sumedenie de fani. Avem ocazia să vedem de unde începe drumul reginei Charlotte și cum pornește această femeie puternică, dar foarte tânără dintr-o poziție atât de vulnerabilă într-o lume despre care nu știe nimic. De asemenea, vedem călătoria tinerei Agatha care se transformă în Lady Danbury și înțelegem ambiția și vulnerabilitatea care îl caracterizează pe Brimsley în tinerețe, dar și la maturitate. Vedem povestea de dragoste dintre el și Reynolds și explorăm această relație incredibilă. Desigur, este vorba și despre George. Da, pe George îl cunoaștem din BRIDGERTON, dar, în REGINA CHARLOTTE, îi explorăm povestea mult mai în detaliu. Principiul din spatele realizării acestui serial a cărui acțiune se derulează înainte de evenimentele din BRIDGERTON are legătură cu faptul că fiecare are povestea lui și toată lumea merită înțelegere. Orice om are un motiv pentru care este așa cum este.

Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.