„All The Light We Cannot See”, bestsellerul scris de Anthony Doerr și câștigător al Premiului Pulitzer, devine o serie limitată în patru părți, produsă de compania lui Shawn Levy, 21 Laps Entertainment, iar scris de Steven Knight (Peaky Blinders). Levy a regizat toate episoadele.
21 Laps este compania de producție din spatele fenomenului global „Stranger Things”, câștigător al premiului PGA, precum și a „Arrival”, film nominalizat la Oscar, a serialul de succes „Shadow and Bone” și filmelor „Free Guy” și „The Adam Project”.
Bazat pe romanul omonim, distins cu premiul Pulitzer, „All The Light We Cannot See” spune povestea lui Marie-Laure, o tânără nevăzătoare din Franța, și a tatălui ei, Daniel LeBlanc. În încercarea de a salva un diamant legendar din ghearele naziștilor, cei doi fug din Parisul aflat sub ocupație germană. Urmăriți cu îndârjire de un ofițer Gestapo nemilos, care încearcă să pună mâna pe piatra prețioasă pentru sine, Marie-Laure și Daniel își găsesc curând refugiul în St. Malo, în casa unui unchi singuratic, care face transmisiuni radio clandestine ca parte a rezistenței. În acest oraș cândva idilic de pe malul mării, Marie-Laure își întâlnește sufletul-pereche în cea mai neașteptată persoană: Werner, un adolescent genial recrutat de regimul lui Hitler pentru a depista transmisiunile radio ilegale. Cei doi împărtășesc nu numai această legătură secretă, ci și sentimentele de încredere în natura umană și speranțele de viitor.
Seria limitată cu patru părți le prezintă pe Aria Mia Loberti și Nell Sutton în rolurile lui Marie-Laure în copilărie și, respectiv, în adolescență. Mark Ruffalo interpretează rolul lui Daniel LeBlanc, Hugh Laurie este unchiul Etienne, Louis Hofmann este Werner, Lars Eidinger, Von Rumpel, iar Marion Bailey dă viață personajului Madame Manec.
Romanul „All The Light We Cannot See” a devenit rapid un fenomen global când a fost publicat în 2014 și a primit numeroase aprecieri de la critici, un premiu Pulitzer în 2015 și medalia Andrew Carnegie pentru excelență în ficțiune, tot în 2015. Romanul a petrecut peste 200 de săptămâni în lista celor mai bine vândute cărți în topul New York Times și a vândut peste 5,7 milioane de exemplare în America de Nord în format tipărit, e-book și audiobook, precum și alte 9,5 milioane de exemplare în întreaga lume.