REGULAMENT Kiss FM - CAMPANIE PROMOTIONALA "Viața bate TV-ul"


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „Viața bate TV-ul” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “KISS FM”, post a cărui licența este deținută de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in București, cat si in alte 56 de orașe din Romania, cat si in Chișinău, Republica Moldova.

Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toți participanții. Regulamentul este întocmit si adus la cunoștința publicului conform legislației aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricărui solicitant, atât la sediul Organizatorului cat si prin afișare pe site-ul www.kissfm.ro. Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfășurarea acestei Campanii, fără a fi obligați sa justifice aceste decizii si fără a fi obligat la plata de daune interese oricăror persoane, urmând ca orice fel de modificări, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in vigoare numai după afișarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau după anunțarea acestora pe postul radio Kiss FM.

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii marelui premiu, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, după caz, pentru premiile acordate.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in București si in alte 56 de orașe din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfășura începând cu data de 24 mai 2023 si pana la data de 27 iunie 2023, inclusiv.


SECTIUNEA 4. MĂRCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM.


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

Pentru aceasta campanie nu este necesara înscriere in prealabil.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul “Viața bate TV-ul” se va desfășura in perioada 24 mai 2023 – 27 iunie 2023, in programele Kiss FM difuzate în zilele de miercuri în intervalul orar 10:00 - 13:00 și în zilele de marți, miercuri și joi în intervalul orar 16:00 - 19:00, astfel:

  1. Concursurile derulate în cadrul programelor Kiss FM difuzate în intervalul orar 10:00-13:00, au loc pe durata a 5 (cinci) săptămâni consecutive în zilele de miercuri, începând cu data de 30 mai 2023 și până la data de 27 iunie 2023 inclusiv, în total 5 (cinci) ediții de concurs.  
  2. Concursurile derulate în cadrul programelor Kiss FM difuzate în intervalul orar 16:00-19:00, au loc pe durata a 2 (două) săptămâni consecutive în zilele de marți, miercuri și joi, începând cu data de 24  mai 2023 și până la data de 01 iunie 2023 inclusiv, în total 5 (cinci) ediții de concurs.  

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM" conform Secțiunii 2.

b. Pentru concursurile organizate în intervalul orar 10:00 - 13:00, la semnalul de concurs participantul va trimite mesaj prin aplicația Whatsapp către postul de radio Kiss FM la numărul  0722206020  număr cu tarif normal si va comunica răspunsul sau la întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Kiss FM. Realizatorii de program Kiss FM vor alege cate 1 (un) mesaj dintre toate mesajele trimise prin aplicația Whatsapp din cadrul concursului respectiv si îl vor declara câștigător, in baza criteriilor de mai jos. 

Realizatorii/Djii emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind câștigător. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei. 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei;

c. Creativitate / originalitate mesaj.

c. Pentru concursurile organizate în intervalul orar 16:00 - 19:00, la semnalul de concurs participantul trimite mesaj prin aplicația Whatsapp către postul de radio Kiss FM la numărul  0722206020  număr cu tarif normal si va comunica răspunsul corect la întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Kiss FM. Realizatorii de program vor desemna câștigător pe participantul care trimite primul mesajul corect la întrebarea/cerința enunțată de realizatorul de program.


DJ-ii Kiss FM pot intra în direct cu ascultătorii sau pot difuza mesajele primite de la aceștia în cadrul concurusului. Mesajele / răspunsurile care conțin un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legătura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorul nu își asuma responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Participantul la campanie are obligația de a furniza Organizatorului informații corecte si complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform regulamentului. 


SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

Pe parcursul campaniei vor fi acordate în total câte 10 (zece) premii, câte 1 (un) premiu în cadrul fiecărei ediții de concurs. Fiecare premiu constă într-un televizor LED LG 43UQ70003LB UH în valoare de 1500 lei fiecare. Valoarea totală a premiilor este de 15.000 lei.

Nu este permisă, în nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulți terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului si care urmează mecanica de campanie stabilita mai sus.

Nu pot participa la campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG Radio Holding S.R.L. (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula, va retine de la câștigător si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

In situatia in care castigatorul va castiga si un premiu bonus constand intr-un obiect, castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a câștigătorilor.


SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe în direct pe postul de radio Kiss FM la momentul desemnării în calitate de câștigători, urmând sa fie contactati telefonic de reprezentantul Organizatorului si /sau Co-Organizatorului, in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii, pentru a ii comunica detaliile ulterioare cu privire la intrarea in posesie a premiului. 

Participantii care castiga unul dintre premiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul desemnarii ca câștigător al premiului. In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.


SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordării premiului stabilit prin prezentul Regulament.

-Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricăror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor câștigători, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12 LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfășurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informații false sau eronate. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si/sau semnarea procesului verbal de primire, nu vor fi luate in considerare de către Organizator.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi întreruptă in caz de forță majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. sau pe postul de radio Kiss FM.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss FM.


ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOTIONALA "Viața bate TV-ul"  (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –


1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către: 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („Organizatorul”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operatorul"), 

• prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit”)

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, email:privacy@kissfm.ro.


2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal: 
(i) nume; 

(ii) prenume; 

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre; 

(iv) data nașterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie; 

(v) mesajul/răspunsul transmis;

(v) vocea participantului în momentul transmiterii mesajului, în cadrul emisiunii.

Suplimentar, de la câștigător, Operatorul va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

  1. Cod numeric personal si adresa de domiciliu pentru a permite virarea impozitului aferent câștigurilor din premii, precum și pentru operațiuni de evidență financiar – contabila.
  2. adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului; 


3. Scopul prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea: 
(i) organizarii si desfășurării Campaniei; 

(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor; 

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.


4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.


5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului, agenției de turism care organizeaza sejurul (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.


6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data acordării premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând Imputernicitului obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi: 
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia; 

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal; 

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal; 

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii; 

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul; 

(vii) dreptul la portabilitate a datelor; 

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail email:privacy@kissfm.ro.


8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.


9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participanților la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de către imputerniciti, in scopul participării la Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.


10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.


11. Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.