SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
Campania
"Echipează-ți
pielea cu NIVEA la WINTERKISS” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de catre MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”). Organizatorul
se ocupă cu desfășurarea Campaniei pe postul de radio “KISS FM”, post a carui
licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO
HOLDING”).
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul
este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in
Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul
Organizatorului cat si prin afișare pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorii își rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a
opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice
aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror
persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare
a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe
site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE
A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul
Romaniei, pe radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56
de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura în perioada de 19 ianuarie 2024
– 1 martie 2024, doar în zilele de vineri, pe postul radio KISS FM, in
cadrul programului matinal al postului, difuzat în intervalul orar 07.00-10.00,
una ediție de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE
PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci:
Kiss FM, NIVEA / BEIERSDORF.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților
nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe
sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta
cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la
Campanie, anunțarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie,
servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze
intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul
va urmari Campania difuzata pe postul de radio “ KISS FM’ conform art. 2
b. Participantul
va transmite prin intermediul aplicației Whatsapp
pe numărul de telefon 0722 20 60 20 aparținând
KISS FM raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS FM și cu datele sale (nume,
prenume, vârstasi localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS
FM.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii
confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in
privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE
AL CAMPANIEI
Concursul Echipează-ți pielea cu NIVEA la WINTERKISS
se va desfasura în data de 19 ianuarie 2024 – 1 martie 2024, în cadrul emisiunilor
difuzate pe postul de radio Kiss FM in intervalul orar 07:00-10:00, în fiecare
zi de vineri. La semnalul de concurs,
ascultatorii radio KISS FM sunt indemnati sa răspundă prin mesaje transmise la
numarul de whatsapp 0722 20 60 20 (tarif normal) întrebării adresate de către Djii KISS FM
pe postul de radio KISS FM in ziua respectiva. DJ-ii vor alege cel mai amuzant,
inspirat răspuns și îl vor anunța în direct drept fiind câștigător. DJ-ii Kiss
FM pot intra în direct cu ascultătorii declarați câștigători, pot difuza
mesajele audio transmise în concurs, prin înscrierea la concurs participanții
acceptând faptul că mesajele transmise vor putea fi difuzate pe postul de radio
Kiss FM.
Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar
nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri castigatoare. Organizatorul
nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru
raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in
totalitate participantului la campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura
data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant
declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane
valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se acordă câte 1 (un) premiu
la fiecare ediție de concurs, în total fiind acordate 15 (cincisprezece) premii.
Fiecare premiu constă într-un pachet compus din:
- Geacă de ski / snowboard
- Pantaloni de ski / snowboard
- Cască de ski
- Placă de Snowboard.
Valoarea fiecărui premiu este de 5550 lei. Valoarea
totală a premiilor acordate în această campanie este de 38.850 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca
acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Premiul va fi acordat fiecarui castigator al Campaniei de catre MGSI, acesta
din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea formalitatilor de
acordarea si acordarea premiului.
Nu
este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai
mulţi terţi si nici nu se poate
cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara
de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe radio KISS FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania Echipează-ți pielea cu NIVEA la WINTERKISS poate participa orice persoana fizica rezidenta in
Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor,
ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului
de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in
organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de
gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite
din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA
10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „KISS FM”,
urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a
premiului/predare primire.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume,
prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele furnizate
ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu
anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantul, si
respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile
campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in
posesie.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In
cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea
unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea
premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de
predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de
identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care
au fost mentionate telefonic.
Daca
in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite
vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca
sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul
de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea
acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In
cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu
ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului
numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile
necesare de punere in posesie se vor intocmi, prin email/ sau prin intermediul
unui curier in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la
data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul pot prelungi
acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile
de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile
ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR
PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate
date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant
înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei
in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire
la datele personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter
personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In
cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu
desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de
zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi
luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns
la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora
sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.kissfm.ro
sau
pe postul de radio Kiss FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul
general privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisat pe
site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind
eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe
site-ul www.kissfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra
in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua)
momente:
a)
la
publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la
prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”
ANEXA
nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Echipează-ți
pielea cu NIVEA la WINTERKISS”(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții
și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter
personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
B, Sector 3, Bucuresti, Romania, în calitate de Împuternicit al Operatorului
(denumita in continuare "Operator"),
A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3,
Bucuresti, Romania, în calitate de Împuternicit al Împuternicitului (denumită
in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”).
Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului
pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii
nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro.
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului și Subîmputernicitușiui
va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) nume și prenume;
(ii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iii) prestatia, vocea in cadrul Campaniei difuzate pe postul de radio Kiss FM;
(iv) data
nasterii (data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca
varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie).
Suplimentar, de
la participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i) adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la comunicarile/
formalitatile de acordare a premiului;
(ii) adresa de livrare a premiului.
3. Scopul
procesării
Datele cu caracter personal ale participanților
castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul
Împuternicitului în vederea:
(i) organizării
și desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării
și validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii
premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale
Operatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului
legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a
anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul
Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Împuterniciților,
curierului prin intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat,
precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte
obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele
cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor
cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de
catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului
financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge
datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen
de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu
sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi
distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi
obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter
personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt
stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de
arhivare.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente,
Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului
inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate
si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In
situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal
apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat
sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si
organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si
Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi
exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre
Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei
Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de
date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in
scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la
Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se
descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul
Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata
Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu
privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor
fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Prezentul
Regulament a fost redactat la data
de 18.01.2024.
Organizator
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L