REGULAMENT KISS FM – CAMPANIE PROMOTIONALA TRALALA DILAILA

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „TRALALA DILAILA” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro  sau dupa anuntarea acestora pe postul radio KISS FM. Scopul Campaniei este de promovare a postului de radio KISS FM. 


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „KISS FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura pe postul de radio KISS FM in perioada 24 iulie 2024 – 2 august 2024, toate concursurile Campaniei având loc în cadrul emisiunilor radio difuzate de luni până vineri, în intervalul orar  07:00 – 10:00, iar câștigătorii vor fi anunțați pe postul de radio KISS FM in ziua organizarii fiecarei ediții de concurs. 


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: KISS FM, Fabrica de Vacanțe parte a grupului Aerotravel. 


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a. Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “KISS FM’ conform art. 2.1

b. Participantul se va înscrie în campanie trimițând un mesaj (scris sau audio) prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0722.20.60.20 conform detaliilor din cuprinsul Secțiunii 6 din prezentul regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.

Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Pe durata campaniei, in intervalul orar menționat în Secțiunea 3, ascultătorii KISS FM sunt îndemnați să se înscrie zilnic în concurs trimițând o propunere de piesă pentru a fi difuzată în cadrul rubricii Dilaila din cadrul emisiunii matinale Summer Drive. Propunerea se transmite prin mesaj (scris sau audio) prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0722.20.60.20, mesaj conținând numele participantului, numărul de telefon al acestuia, melodia pe care o propune. 

Realizatorii de program KISS FM decid în ziua concursului asupra melodiei propuse apreciate ca fiind câștigătoare, respectiv cea mai originală, inedită, amuzantă propunere. Decizia lor este finală. Mecanismul se repetă la fiecare ediție de concurs.

Criteriile de jurizare: 

a. Respectarea cerinței cu privire la cerința adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei;

c. Originalitate;

d. Creativitate.

Realizatorii de program îl pot contacta telefonic atât pe ascultătorul desemnat câștigător și pot intra în legătură telefonică directă cu acesta în cadrul emisiunii. În cadrul Campaniei, pe parcursul emisiunilor, mesajele care însoțesc dedicațiile vor putea fi difuzate pe postul de radio, dar și publicate pe site-ul www.kissfm.ro, precum și pe paginile de social media KISS FM Romnia (www.facebook.com și www.instagram.com). 

Mesajele care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul mesajelor, sau pentru mesaje care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la înscriere si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

In cadrul Campaniei, se vor acorda 1 (un) premiu în cadrul fiecarei editii de concurs, in total 8 premii.

Fiecare premiu constă într-un pachet turistic pus la dispoziție de Agenția de turism Aerovacanțe, incluzând un sejur de 7 (șapte) nopți în Insula Lesbos, cu transport avion cursa charter inclus pentru 2 (două) persoane. Perioada sejului va fi stabilită exclusiv cu agenția de turism organizatoare, sejururile fiind disponibile până pe data de 13 septembrie 2024 în una din vilele din portofoliul Aerovacante, situate in Anaxos, în funcție de disponibilitatea acestora în perioada stabilită între agenție și câștigător (Grand Blue Villa Michaella 2; Poseidon Apartments Anaxos; Parthenon Studio Apartments).

Serviciile turistice includ cazare, fără masă, transport avion, transfer aeroport – cazare – aeropot, asistență turisitică locală. Nu sunt incluse: taxa locala 2 euro/ camera/ noapte (se plateste local); excursii sau alte servicii optionale; asigurarea medicala si storno.

Valoarea unui premiu este de 5000 lei. Valoarea totală a premiilor este de 40.000 lei.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani.

După acordarea premiului (prin desemnarea câștigătorului și încheierea formalităților de acordare a acestuia), Organizatorul este eliberat de orice obligație privind premiul acordat. Răspunderea privind calitatea serviciilor turistice, condițiile și termenii derulării acestora, disponibilitatea și perioadele aferente serviciilor turistice nu revin organizatorului. Detaliile serviciilor turistice (perioada, locație, servicii auxiliare) se stabilesc exclusiv între câștigător și operatorul de turism care organizează pachetul turistic.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursul Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio KISS FM sau pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „TRALALA DILAILA” pot participa orice persoane fizice rezidente in Romania, cu varsta de peste 18 ani.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG RADIO HOLDING (titularul licentei de emisie a postului de radio „KISS FM”), precum si ai altor firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Participantul care transmite numărul de telefon și numele altei persoanei pentru înscrierea la campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și orice alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate de răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor furnizate de participant în scopul derulării Campaniei.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare numai în cazul în care premiul depășește valoare de 600 lei.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.


SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „KISS FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului in mod direct .

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 20 zile lucratoare de la data câștigării premiului campaniei, in vederea confirmarii datelor comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru acordarea premiului.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.


SECTIUNEA 11 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament, precum șia publicării și difuzării ulterioarea a înregistrărilor cu aceste persoane.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „TRALALA DILAILA” va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul kissfm.ro sau pe postul de radio KISS FM.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor KISS FM afisat pe site-ul www.kissfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio KISS FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

1. la publicarea pe site a Regulamentului modificat

2. la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”


ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „TRALALA  DILAILA ”(“Campania”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –


1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții:

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operator"),

prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”)

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro.

2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal în scopul înscrierii la concurs:

(i) nume și prenume participant;

(ii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre – participant;

(iv) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie

De la castigatori, în scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta 

(i) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativă de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;

(ii) codul numeric personal pentru îndeplinirea formalităților financiar – fiscale privind virarea impozitului asupra câștigurilor din premii.

3. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

(i) organizării și desfășurării Campaniei;

(ii) desemnării și validării câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.

4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim al organizatorului, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Imputernicitilor, curierului prin intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. 

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului. 

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.  

11. Alte prevederi 

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.


Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 21.07.2024.


Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.