SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
Campania „Visa Untold” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata
de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („Organizatorul”)
cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, pe pagina de Facebook a postului de radio “KISS FM”, post a carui
licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
Campania se va
desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va
fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in
mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Kiss FM din Splaiul Unirii, nr.
165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, pe site-ul www.kissfm.ro.
Prezentul
Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului
nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu
toate modificarile si completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului
European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor
date (“GDPR”).
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii
si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul
www.Kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Orice
modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in
acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea
Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro si la
sediul Kiss FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in
vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a
modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate
pe/prin mijloacele mai sus amintite.
Prin
organizarea acestei Campanii, se urmăresc promovarea mărcilor de notorietate
publica Kiss FM, precum si a programelor din grila radioului Kiss Fm.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania
este organizata si se desfasoara pe pagina de Facebook Kiss FM.
SECTIUNEA
3. DURATA CAMPANIEI
Campania
se va desfasura in perioada 29 iulie – 2 august 2024 inclusiv si include 5
(cinci) editii de concurs cu premii.
SECTIUNEA
4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In
aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Visa, Untold.
SECTIUNEA
5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților nu le
vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau
indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta
cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la
Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie,
servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa intre pe pagina de Facebook Kiss FM, sa
gaseasca postarea de concurs din ziua respectiva si sa realizeze cerinta de
concurs mentionata in postarea de concurs din acea zi.
Pentru
participarea la aceasta Campanie nu este necesara o înscriere prealabila,
înscrierea efectuând-se prin comentariu la postare de concurs din pagina de
Facebook Kiss FM.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventualele disfunctionalităti ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții
confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in
privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării
integrale a prevederilor prezentului Regulament. Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA
6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei “Visa Untold” se vor desfasura in perioada 29 iulie – 2 august 2024
inclusiv, cate 1 (o) editie de concurs in fiecare zi.
Pentru
a putea participa la Campanie, participantii trebuie sa raspunda la intrebarea
adresata in enuntul concursului. Raspunsul va fi postat in campul de comentarii
la postarea de concurs din acea zi. Fiecare concurs e valabil până la ora 9:00
a urmatoarei zi calendaristice. Mecanismul mentionat anterior se repeta la
fiecare editie de concurs desfasurat pe perioada Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau
vulgar nu vor fi luate in considerare si participantul va fi descalificat.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor
sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea
revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data
pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant
declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane
valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in
posesia Organizatorului.
Organizatorul va verifica prin mijloace proprii
corectitudinea participantilor si va lua masuri impotriva celor care nu s-au
conformat in scopul descalificarii acestora, precum si impotriva celor a caror
activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.
Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca
Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care
acesta considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase.
Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a
participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza
unei simple banuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in
acest sens.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe
parcursul derulării Campaniei se va acorda cate 1 (un) premiu la fiecare ediție
a concursului Campaniei, in total se vor acorda 5 (cinci) premii. Fiecare premiu consta în acordarea sumei de 100 euro care se
va vira în lei la un curs leu/eur de referinta de 5 lei = 1 EUR, respectiv suma
de 500 lei.
Valoarea
totala a premiilor este de 500 euro echivalentul sumei de 2.500 lei avand in
vedere un curs de referita de 1 EUR = 5 lei.
Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este
permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi
terţi si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara
de cele enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe pagina de facebook
Kiss FM.
SECTIUNEA
8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La
campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a
implinit varsta de 18 ani pana la data inscrierii la campanie.
Nu
pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio
Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”),
precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei.
Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III
ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA
9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati in postarea de concurs, in ziua urmatoare dupa
incheierea concursului, urmand ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile
lucrătoare de la data validării ca câștigător al concursului campaniei, in
vederea completării datelor necesare pentru îndeplinirea formalităților de
punere in posesie/transmiterea premiului. In acest sens, câștigătorul va
comunica Organizatorului contul bancar, necesar
pentru transferul sumei aferente premiului câștigat in cadrul Campaniei.
Organizatorul nu își asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina
imposibilitatea validării unui câștigător, de exemplu: imposibilitatea
notificării câștigătorului cauzata de schimbarea datelor de contact ale
acestuia, lipsa răspunsului acestuia, nepunerea la dispoziția Organizatorului a
informațiilor necesare pentru validarea premiului si acordarea acestuia, etc.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, vârsta si număr de
telefon) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate
ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu
anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Participanții
care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul
in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in
timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca
sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul
de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea
acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin
intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele
persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o
persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
SECTIUNEA
10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin
participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de
la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale
ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii
castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorul
va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale
Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si
le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul
in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu
desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens , in termen de maximum 30 de
zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi
luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns
la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul
in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de
solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente.
Organizatorul
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania
va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizator, oricand in timpul
duratei de desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora sau a
altor situatii fortuite, cu notificarea
imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul
regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in
cadrul concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor
cu caracter personal –
1.
Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In
vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților
vor fi prelucrate de către:
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO în
calitate de „Operator”
prin
intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L.,
cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D,
Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului
sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal RO, „Imputernicit”
Datele
de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de
către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email:
privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In
cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la
participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;
(v) data nasterii.
(vi) mesajul/răspunsul transmis;
Data
nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca
varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania.
Suplimentar,
de la participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de
comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii)
contul bancar și banca la
care acesta este deschis;
3.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi
prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
(iv)
protejarea intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta)
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele
vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in
Regulamentul Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si
de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele
cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele
cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele
cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operatori
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La
expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorii vor
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele
cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operatori si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In
vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorii
asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita
accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita
stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea
prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune
prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a
datelor;
vii.
dreptul de a depune o
plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat
la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18
ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date
apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 26.07.2024.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L