Regulamentul de desfasurare a Campaniei „Lenovo x KissFM”

1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1 Organizatorul Campaniei este Societatea MARKETING MATTERS SRL, cu sediul in Calea Victoriei, nr. 25, et. 7, ap. 36A, Sector 1, București,  companie inregistrata la Registrul Comertului cu datele de identificare: J40/2188/02.03.2010, avand CIF/CUI: RO 26593181

si 

Co-organizatorul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,.

organizeaza campania “Lenovo x KissFM” in beneficiul LENOVO TECHNOLOGY BV OLANDA AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca 169A, Cladirea B, etaj 4, inregistrata la ORC Bucuresti sub nr. J40/5853/2005 avand CUI RO 17416601.


1.2. Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul si Co-organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial („Regulamentul”), prin intocmirea unui act aditional. 

1.3. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile acestui Regulament.   


2. PERIOADA ȘI LOCUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI

Campania se va desfăşura în perioada 13 - 26 August 2024 si va fi difuzata pe postul de radio Kiss FM.

3. DREPTUL DE PARTICIPARE 

3.1. Campania se desfasoara pe postul de Radio Kiss FM.

3.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu vârsta de peste 18 ani, mai puţin angajaţii Organizatorului, Co-organizatorului şi ai companiilor implicate în desfăşurarea Campaniei (agenţii de publicitate, parteneri, companii de distribuţie, furnizori de servicii necesare desfăşurării Campaniei, parteneri media,precum şi sotii, afinii si rudele lor de gradul I. 

 3.3. Participarea la Campanie implică acceptarea prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. 


4. PRODUSELE PARTICIPANTE 

In prezenta Campanie sunt participante urmatoarele produse marca Lenovo: 

TABLET TAB PLUS 11", 8/256GB ZADX0035GR LENOVO x 1 buc.; 1,384.27 RON / buc.


5. MECANISMUL CAMPANIEI

5.1. În cadrul Campaniei se vor organiza 9 (noua) editii de concurs. Concursurile Campaniei se vor desfasura in perioada perioada 13-26 August 2024, in cadrul programului matinal Summer Drive al postului KISS FM, difuzat in intervalul 07.00-10.00, de luni până vineri, 1 (una) ediție pe zi.

Pentru concursurile organizate in perioada 13-26 august 2024, la  semnalul de concurs, realizatorii programului Summer Drive vor invita ascultatorii sa se inscrie in concurs pe numărul de whatsapp 0722206020 trimițând răspunsul la cerința de concurs adresată.. Mesajul apreciat de care realizatorii emisiunii ca fiind cel mai original, creativ si impresionant va fi declarat câștigător al ediției în care mesajul a fost trimis si va fi premiat. Decizia realizatorilor este finala. Participantul al carui mesaj a fost declarat finalist va fi anuntat in direct. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei. Toți câștigătorii primelor 9 (noua) ediții de concurs vor participa la ediția finală a concursului.

În cadrul ediției finale de concurs organizate la data de 26 August 2024, realizatorii emisiunii Summer Drive vor selecta unul dintre mesajele câștigătoare ale edițiilor precedente, respectiv pe cel mai original, creativ si impresionant, ca fiind câștigătorul premiului cel mare, respectiv o TABLETĂ TAB PLUS 11", 8/256GB ZADX0035GR LENOVO x în valoare de 1,384.27 RON.

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri valide, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Un participant se poate inscrie la toate editiile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu la primele 9 (nouă) ediții de concurs din toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

5.3. Organizatorul si co-organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru participanții care nu îndeplinesc condițiile mentionate în prezentul Regulament Oficial înainte de începerea Campaniei sau dupa încheierea acesteia.


5.4. În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator sau Co-organizator, rezultă că procesul de participare a fost fraudat sau participantul a oferit date incomplete sau incorecte, Organizatorul sau Co-organizatorul îşi rezervă dreptul de a retrage premiul obţinut și de a invalida câștigătorul.

5.5. Organizatorul si Co-organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru participanții care nu îndeplinesc condițiile mentionate în prezentul Regulament Oficial înainte de începerea Campaniei sau dupa încheierea acesteia.

6. PREMIILE CAMPANIEI

6.1. În cadrul prezentei Campanii se vor acorda urmatoarele premii: 

- Premiul cel mare, oferit de catre Organizator: TABLET TAB PLUS 11", 8/256GB ZADX0035GR LENOVO 1,384.27 lei.

- 9 (nouă) Premii zilnice, oferite de catre Co-organizator constând în suma 100 EURO / fiecare  – echivalent 500 lei, la un curs leu/EUR stabilit la valoarea de 5 lei.

6.2. Valoarea totala a premiilor este de 5.884,27  lei.

6.3. Premiile acordate nu pot fi înlocuite cu alte premii. 

6.4. În cazul în care câştigătorii refuză premiile castigate sau nu pot fi validati în termenul prevazut în acest Regulament, acestia vor fi invalidati, iar premiile nu vor mai fi atribuite, rămânând la dispoziția Organizatorului si Co-organizatorului. 

7. DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR 

Castigatorii premiilor stabilite conform prezentului Regulament, vor primi premiile prin curier (tableta), respectiv in contul bancar furnizat Co-organizatorului (premiile în bani).

8. CONDIȚII DE VALIDARE 

8.1. Pentru ca o persoană să poată participa la aceasta Campanie, trebuie să îndeplinească cumulativ toate Condiţiile de participare prevazute în prezentulRegulament.

8.2. Datele personale, precum si despre produsele participante la Campanie, conform art. 4, al prezentului Regulament, vor fi menţionate şi in procesul verbal de predare-primire a premiului, pe care câştigătorul îl va primi de la reprezentantul Organizatorului spre completare.  

8.3. Vor fi invalidati câştigătorii în cazul în care se constat ca acestia

nu au respectat prevederile acestui Regulament. 

9. ANUNȚAREA ȘI DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR 

9.1. Castigatorii premiilor vor fi desemnați și anuntati la fiecare ediție de concurs

10. TAXE ŞI IMPOZITE 

10.1. Campania se desfăşoară cu respectarea prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modificarile si completările ulterioare. 

10.2. Taxele și impozite aferente premiilor a căror valoare depășește suma de 600 lei vor fi plătite şi suportate de către Organizator.

10.3. Orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu premiile câştigate, sunt în sarcina exclusivă a câştigătorilor. 

11. INFORMAREA PARTICIPANŢILOR 

Prezentul Regulament Oficial se comunica public și poate fi accesat pe website-ul www.kissfm.ro, fiind disponibil tuturor participantilor la campanie in perioada  13 - 26 August 2024.

Campania poate înceta înainte de termen în cazul producerii unui eveniment care constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului sau Co-organzatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua Campania. 


12. DISPOZIŢII FINALE 

Prin înscrierea la aceasta Campanie, participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial.  

Organizatorul si Co-organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în Campanie. 

Orice încercare de fraudare a mecanismului Campaniei de către participanţi, în încercarea de a-şi mări artificial şansele de câştig va fi sancționată, lucru care atrage invalidarea înscrierii şi pierderea dreptului de a se califica în Campanie. 

Organizatorul si Co-organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru imposibilitatea participării la această Campanie datorită unor cauze care nu pot fi controlate în mod direct de acesta, cum ar fi, spre exemplu, defecţiuni tehnice.

Orice nerespectare a Regulamentului Oficial duce la anularea automată a premiului. 

Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la sediul Organizatorului din Calea Victoriei, nr 25, et 7, ap 36A, Bucuresti, până la data incheierii Campaniei, 26 August 2024, după această dată, nu se va mai lua în consideraţie nicio contestaţie. 

13. LITIGII 

Eventualele litigii apărute între Organizator sau Co-organizator şi participanţii la Campanie se vor soluționa pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente potrivit legii române. 




ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOTIONALE „Lenovo x KissFM”

Perioada: 13 - 26 August 2024

(“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –


1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către: 

MARKETING MATTERS SRL, cu sediul in Calea Victoriei, nr. 25, et. 7, ap. 36A, Sector …, București,  companie inregistrata la Registrul Comertului cu datele de identificare: J40/2188/02.03.2010, avand CIF/CUI: RO 26593181 (denumita in continuare "Operatorul"),

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit”)

• prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”)

Datele de contact ale Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MARKETING MATTERS SRL, cu sediul in Calea Victoriei, nr. 25, et. 7, ap. 36A, Sector …, București,  email: .....

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, email:privacy@kissfm.ro.


2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal: 

(i) nume; 

(ii) prenume; 

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre; 

(iv) data nașterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie; 

(v) localitatea de resedinta/domiciliu - - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca se respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;

(vi) mesajul/răspunsul transmis in concurs;

(vii) vocea participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.

Suplimentar, de la câștigător, se va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

(i) Cod numeric personal pentru a permite virarea impozitului aferent câștigurilor din premii, precum și pentru operațiuni de evidență financiar – contabila.

(ii) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului; 

(iii) adresa de resedinta/domiciliu pentru transmiterea premiului.


3. Scopul prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea: 

(i) organizarii si desfășurării Campaniei; 

(ii) desemnarii si validarii castigatorilor; 

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv) protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta


4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.


5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului, curier (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.


6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data acordării premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând Imputernicitului obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi: 

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia; 

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal; 

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal; 

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii; 

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul; 

(vii) dreptul la portabilitate a datelor; 

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata la adresele antementionate.


8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.


9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participanților la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de către imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.


10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.


11. Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Incheiat, astazi, 12.08.2024, Bucuresti.


ORGANIZATORI


MARKETING MATTERS S.R.L. 


MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.