REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI "Decathlon” 2024

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI


Campania „Decathlon” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre 

MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL, cu sediul în Bucureşti, Sector 1, Str. Praga nr. 3, etaj 3, biroul  1, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/21274/2004, cod de inregistrare fiscala RO17056227, denumita in continuare „Organizatorul”.


pentru Clientul său Roumasport SRL, cu sediul in Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr.546-560, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/6890/2008, cod de inregistrare fiscala 23727785, atribut fiscal RO.


Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO. Co-organizatorul ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si avand interventii pe postul pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat atat in București, cat si in alte 56 de orase din Romania, precum si in Chisinau, Republica Moldova. 

(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)


Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul  www.kissfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).


Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro si la sediul Kiss FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.


In caz de forta majora  sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, in Republica Moldova si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfășura in perioada 23 – 27 septembrie 2024. Concursurile cu premii au loc in perioada 23 – 27 septembrie 2024, de luni pana vineri, în cadrul programelor postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul orar 07.00 – 10.00, 5 (cinci) ediții de concurs, câte o (1) ediție de concurs pe zi. 


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM, Decathlon.


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.


Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.

b. Participantul va tapela numărul 0722206020  aparținând Kiss FM, indicand datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM.

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 23 – 27 septembrie 2024, in cadrul emisiunilor difuzate in intervalul orar 07:00-10:00 de luni până vineri, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai amuzant/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de concurs din Cadrul Campaniei.  


Criteriile de jurizare: 

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate


Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 5 (cinci) premii, fiecare premiu constand într-un voucher in valoare de 500 lei valabil pana la data de 17 septembrie 2026 in magazinele fizice Decathlon si in magazinul online Decathlon.ro. 


Valoarea totala a premiilor este de 2.500 lei TVA inclus.


Premiul va fi acordat castigatorului de către organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos. 

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.


SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.

Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei. 

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Transmiterea premiului catre castigator se va face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.

Participanții care castiga una dintre editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data câștigării premiului. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.


Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 


Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens la adresa de email: juridic@kissfm.ro, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizatori. Organizatorul sau Co-organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri, contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului legislativ in vigoare.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.


 SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.


In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial. 


Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile. 


In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:

a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;

c) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.


Organizatorii

MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL             MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL



ANEXA nr. 1

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –


1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către: 

MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL, cu sediul în Bucureşti, Sector 1, Str. Praga nr. 3, etaj 3, biroul  1, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/21274/2004, cod de inregistrare fiscala RO17056227, în calitate de „Operator”.


MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de „Împuternicit”.


prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit”.


Datele de contact ale Operatorului/ Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 


MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL, Bucureşti, Sector 1, Str. Praga nr. 3, etaj 3, biroul  1

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;


2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;

(v) data nasterii;

(vi) mesajul/răspunsul transmis;

(vii) vocea participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania. 

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, Organizatorul  va colecta in mod direct urmatoarele date:

(i) adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;

(ii) adresa postala de expediere a premiului constând în obiecte;



3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv) protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta;


4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.


5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite: curierului prin intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare. 


6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv pe o durata de minimum 7 ani. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator. 

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Coorganizatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

i. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

ii. dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

iii. dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

iv. dreptul la restrictionarea prelucrarii;

v. dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

vi. dreptul la portabilitate a datelor;

vii. dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.


8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor 

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 


9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.


10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.  


11. Alte prevederi 

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.




Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 20 septembrie 2024.


Organizator                          Coorganizator


MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L