SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „OPTIblu” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre:
Optical Investment Group S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr. 61-81, Corp B, Parter, Camera 4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/10150/2019, cod fiscal RO41476070, denumita in continuare „Organizatorul”
Campania
se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de
inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO. Co-organizatorul ocupandu-se
cu desfasurarea Campaniei si avand interventii pe postul pe postul de radio
“KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING
SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat atat in București, cat si in
alte 56 de orase din Romania, precum si in Chisinau, Republica Moldova.
(Organizatorul
si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului regulament
(„Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3,
Bucuresti, la sediul Optical Investment Group din Strada Amiral Horia Macelariu
nr. 61-81, corp B, Parter, Sector 1, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro
si pe site-ul www.optiblu.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro, pe site-ul www.optiblu.ro si la sediul Kiss FM si la sediul Optical Investment Group, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A
CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul
Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate
fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, in Republica Moldova si
pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura in perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2024. Concursurile cu premii au loc in perioada
28 octombrie – 1 noiembrie 2024, de luni pana vineri, în cadrul programelor
postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul orar 07.00 – 10.00, 5 (cinci)
ediții de concurs, câte o (1) ediție de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE
PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss
FM, OPTIblu.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la
Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate
acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care
fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a.
Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de
radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b.
Participantul va apela numărul 0722206020 aparținând Kiss FM, indicand datele lui (nume,
prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM însoțite de o fotografie sau de un
video scurt tip selfie.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul
Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si
isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi rezerva dreptul
(i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării
unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL
CAMPANIEI
In perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2024, in cadrul emisiunilor difuzate in intervalul orar
07:00-10:00 de luni până vineri, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa
se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020 (tarif normal) cu
mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe
postul de radio Kiss FM in ziua respectiva însoțită de o fotografie sau de
un video scurt tip selfie. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele
primite, pe cel mai amuzant si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a
trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Kiss
FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este
finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de concurs din
Cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire
la intrebarea adresata și a imaginii fotografiate/filmate.
b. Respectarea regulamentului
campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Participantul declară și garantează că este autorul fotografiei transmise/înscrise în concurs sau deține toate drepturile de autor cu privire la această fotografie. Participantul acordă organizatorului dreptul de a putea folosi fotografia încărcată în concurs pe site-ul www.KissFM.ro, inclusiv pe paginile de social media (Facebook, Instagram) ale posturilui de radio, pe toata perioada de derulare a concursului în vederea promovării campaniei, dar și ulterior cu referire la Campania derulată.
Participantul acceptă prin înscrierea la concurs că
organizatorul va prelucra imaginea surprinsă în fotografia înscrisă în concurs,
iar dacă fotografia cuprinde imaginea altor persoane, participantul acceptă că
are acordul acelor persoane de a folosi imaginea acestora și de a înscrie
fotografia în concurs, având calitate de operator al datelor și imaginilor pe
care le transmite pe propria răspundere. Prin înscriere, participantul accepta faptul ca toate imaginile inscrise in
concurs pot fi facute publice pe pagina
de internet kissfm.ro si pe pagina de facebook a postului de radio Kiss FM.
Nu este permisă înscrierea
fotografiilor sau a mesajelor
obscene sau indecente ori imorale (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la
nuditate, pornografie sau vulgaritate). Fotografiile nu trebuie să fie contrare
bunelor moravuri, nu trebuie să conțină detalii defaimatoare, cuvinte sau
simboluri jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, apartianand unei
anumite minoritati/entitati, religie, orientare sexuala, convingere politica
sau grup socio-economic, nu trebuie sa incite la violenta, discriminare si ura
sau sa contina amenintari. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si
anula orice inscriere asupra careia planeaza suspiciuni de nerespectare a
prevederilor prezentului Regulament Oficial sau pe care acesta nu le considera
potrivite/ decente.
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un
singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi
acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 5
(cinci) premii, fiecare premiu constand într-un voucher in valoare de 500 lei
valabil pana la data de 30 aprilie 2025 in magazinele fizice OPTIblu sau in
magazinul online optiblu.ro.
Valoarea totala a premiilor este de 2.500 lei TVA inclus.
Premiul va fi acordat castigatorului de către organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului
câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului
in bani si
nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica
rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării
concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai
Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in
organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice
participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor
asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe postul de
radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de
validare si predare a premiului.
Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul
telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
Co-organizatorului preferinta intre: voucher valabil in magazinele fizice
OPTIblu sau voucher valabil in magazinul online optiblu.ro, precum si adresa postala,
respectiv adresa de e-mail la care doreste sa primeasca premiul castigat in
cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume,
prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele
furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al
unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa
descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va face de
catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier sau prin e-mail,
dupa caz.
Participanții care castiga una dintre editiile de concurs
ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa momentul
castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in
Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va
castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant
sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci
premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor,
Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de
capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta
handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa
intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim
10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data câștigării
premiului. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive
organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul
termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul
desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul
premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care
castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise
sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde
dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul
va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor
provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal,
cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR
PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate
date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant
înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii
Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul
obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12. LITIGII. LIMITAREA
RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții
la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un
incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune
in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens la adresa
de email: juridic@kissfm.ro, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de către Organizatori. Organizatorul sau Co-organizatorul va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul
primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa
se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la
nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de
Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in
care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale
caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru
desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor
prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri,
contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului
legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 13.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora
sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea imediata a publicului
pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a) pierderea
bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b) avarierea
sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c) tentative
de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d) orice
reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului
Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro
si pe site-ul www.optiblu.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul
concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorii
OPTICAL INVESTMENT
GROUP S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter
personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Optical Investment Group S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr.
61-81, Corp B, Parter, Camera 4, inmatriculata la Oficiul Registrului
Comertului sub nr. J40/10150/2019, cod fiscal RO41476070, în calitate de „Operator”.
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „Împuternicit”.
prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002,
atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului/ Imputernicitului
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
OPTICAL
INVESTMENT GROUP S.A., Bucureşti, Sector 1, Strada Amiral Horia Macelariu Nr. 61-81, Corp B, Parter,
Camera 4, email: marketing@opticalinvestment.ro
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L., Splaiul Unirii nr.
165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor
va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii;
(vi) imaginea
participantului și mesajul/răspunsul transmis;
(vii) vocea participantului
în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru
a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați câștigători,
Organizatorul va colecta in mod direct
urmatoarele date:
(i)
adresa
e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii
formalităților de acordare a premiului;
(ii)
adresa
postala de expediere a premiului constând în obiecte;
3. Datele cu caracter personal ale participantilor
la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul
Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii câștigătorilor;
(iii)
atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului;
(iv)
protejarea
intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta;
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei
contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are
obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la
Campanie.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei
de către Operator vor fi dezvaluite: curierului prin intermediul careia se va
efectua transferul premiul castigat si autorităților, in cazurile in care
Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi
stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar-contabila, respectiv pe o durata de minimum 7 ani. Împuterniciul și
subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la
data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB)
către Organizator.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter
personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii
similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi
distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia
situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Coorganizatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
i.
dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
vi.
dreptul
la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi
prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani.
In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter
personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor
fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale
Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si
organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare.
La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de
riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in
special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea,
divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal
transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima
acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator,
in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la
Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se
descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului
si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la
Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi
procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 25 octombrie 2024.
Organizator Coorganizator
OPTICAL INVESTMENT
GROUP S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L