SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „Zalando – Cyber Monday” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
(„Organizatorul”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine
la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de
inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de
societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO
HOLDING”).
Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro si la sediul Kiss FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, in
Republica Moldova si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura in perioada 28 noiembrie – 2 decembrie 2024. Concursurile
cu premii au loc in perioada 28 noiembrie – 2 decembrie 2024, de luni pana
vineri, în cadrul programelor postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul
orar 07.00 – 20.00, 19 (nouasprezece) ediții de concurs.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci:
Kiss FM, Zalando.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator. Cu
toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii
care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va tapela
numărul 0722206020 aparținând Kiss FM, indicand datele lui (nume,
prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 28 noiembrie – 2 decembrie 2024, in cadrul emisiunilor difuzate in intervalul orar
07:00-20:00, la momentul de concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020
(tarif normal) cu mesajul/raspuns specific
intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio Kiss FM.
Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele
primite, pe cel mai amuzant/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul care
l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii
de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia
lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de
concurs din Cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se vor acorda în total 19 (nouasprezece) premii, fiecare premiu
constand într-un card cadou in valoare de 500 lei valabil timp de 5 ani de la
data emiterii in magazinul online zalando.ro. Informatiile generale despre
cardurile cadou pot fi consultate aici https://www.zalando.ro/faq/gift-cards-and-vouchers-general-info.html.
Valoarea totala a premiilor este de 9.500 lei TVA inclus.
Premiul va fi acordat castigatorului de către organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de
radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea
campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a
participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe
postul de radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite
procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Organizatorului va contacta
câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii
unei editii a concursului campaniei, in vederea completarii datelor
necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
Organizatorului adresa de email la care doreste sa primeasca premiul castigat
in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va
face de catre Organizator, prin email.
Participanții care castiga una dintre
editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta
Campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data
câștigării premiului. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din
motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE
SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de
stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECTIUNEA 11.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizator
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens la adresa de email: juridic@kissfm.ro, in termen de maximum 30 de zile de
la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare
pentru desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor
prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri,
contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului
legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau prin decizia Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului
pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a) pierderea
bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b) avarierea
sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c) tentative
de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d) orice
reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului
Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor KissFM
afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorul
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL
ANEXA nr. 1 -
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „Operator”.
prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Imputernicit”.
Datele de
contact ale Operatorului/ Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis;
(vii) vocea
participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, Organizatorul va colecta in
mod direct urmatoarele date:
(i)
adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea
îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;
(ii)
atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iii)
protejarea intereselor legitime (asigurarea
dreptului la aparare in instanta;
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul
Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta
in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv pe o durata
de minimum 7 ani. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în
termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat
dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Organizatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 26 noiembrie 2024.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L