SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „ SECRET SANTA la KISS FM cu LIDL 2024”
(denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul
de radio “KISS FM”, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de
societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) (denumit in continuare in
mod individual „Organizatorul”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in
alte 56 de orase din Romania.
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.KISSFM.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio KISS FM. Scopul Campaniei este de promovare
a postului de radio KISS FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „KISS FM”, care
poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura pe postul de radio KISS FM
in perioada 9-20 decembrie 2024 inclusiv.
Concursul Campaniei are loc incepand cu data de 9 decembrie
si pana la data de 20 decembrie 2024, inclusiv, de luni până vineri iar
castigatorii vor fi anuntati zilnic pe postul de radio KISS FM.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: KISS
FM, LIDL.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator.
Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa
la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator,
Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe postul de radio “KISS FM’ conform art. 2.1
b. Participantul se va ănscrie în
campanie trimițând mesaj pe site-ul www.kissfm.ro cf Sectiunea 6 din prezentul regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 9-20
decembrie 2024 inclusiv, ascultătorii KISS FM sunt îndemnați să se înscrie în
campania SECRET SANTA trimițând un mesaj pe whatsapp continand motivul
pentru care vor să facă un cadou de Secret Santa și cui ar vrea să îl dăruiască. Vor trebui să
completeze cu numărul lor de telefon al celui/celei căruia/căreia vor să ofere
un cadou de Secret Santa.
În intervalul orar 07:00
– 19:00, de luni pana vineri, la semnalul de concurs, realizatorii de program KISS
FM vor alege cele mai impresionante mesajele primite de la ascultători pe whatsapp.
Îl vor suna pe
cel/cea căreia ascultătorul care s-a înscris în campanie l-a desemnat ca fiind
persoana căreia ar vrea să îi facă un cadou de Secret Santa. Realizatorii vor
da în direct indicii persoanei contactate cu privire la persoana de la care ar
putea să primească un cadou. Dacă cel contactat ghicește de la cine ar putea sa
primească un cadou, acesta va câștiga 500 lei. Cel care s-a înscris în campanie
și a desemnat câștigătorul anterior primșete ca premiu vouchere de cumpărături
în valoare de 200 lei ce pot fi folosite în magazinele LIDL.
Participantul care
transmite numărul de telefon și numele altei persoanei pentru înscrierea la
campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și orice
alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate de
răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor furnizate
de participant în scopul derulării Campaniei.
Mesajele care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau
comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
mesajelor, sau pentru mesaje care cad sub incidenta drepturilor de autor,
raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un
singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In cadrul Campaniei,
se vor acorda 2 (două) premii la fiecare editie de concurs, in fiecare zi de
luni pana vineri in perioada 9-20 decembrie 2024 inclusiv.
Premiile sunt după
cum urmează:
A. Pentru cel înscris care ghicește de la cine urmează să primească
premiu vom oferi 500 lei.
B.
Pentru cel care s-a
înscris în campanie vrând să facă un cadou surpriză de Secret Santa premiul va
consta în vouchere de cumpărături de la LIDL în valoare de 200 lei.
In total se
vor acorda 80 de premii in valoare totala de 28.000 lei
Premiul nu include sau nu se preschimba in valoarea acestuia în
bani.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca
acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la
concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia comunicarii acestora pe postul de radio KISS FM sau pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania „Secret Santa” pot participa orice persoane
fizice rezidente in Romania, cu varsta de peste 18 ani.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii AG RADIO HOLDING (titularul licentei de emisie a
postului de radio „KISS FM”), precum si ai altor firme implicate contractual in
organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de
gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Participantul
care transmite numărul de telefon și numele altei persoanei pentru înscrierea
la campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și
orice alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate
de răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor
furnizate de participant în scopul derulării Campaniei.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de
stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
numai în cazul în care premiul depășește valoare de 600 lei.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de
radio „KISS FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca,
ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului in mod direct .
Reprezentantul Organizatorului va contacta
castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii premiului
campaniei, in vederea confirmarii datelor comunicate initial si eventual
completarii acestora cu datele necesare pentru acordarea premiului.
Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de
programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste
Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea
premiului.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament, precum șia publicării și difuzării ulterioarea a înregistrărilor cu
aceste persoane.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu
privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si
participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat
un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice
actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens,
in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula
un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu
privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul
in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Secret Santa la Kiss FM cu LIDL 2024” va
putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a
Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul kissfm.ro sau
pe postul de radio KISS FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile
generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor KISS FM afisate pe
site-ul www.kissfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind
eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe
site-ul rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio KISS FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra
in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua)
momente:
1. la publicarea pe
site a Regulamentului modificat
2. la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „KISS FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „SECRET SANTA la KISS FM cu LIDL 2024 ”(“Campania”)
- Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/
subîmputerniciții
În vederea
desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO (denumita in continuare "Operator"),
prin
intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul
în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D,
Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului
sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de
Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”)
prin
intermediul ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr.
13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului
sub numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de Imputernicit al MGSI
(denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit ”)
Datele de
contact ale Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania: telefon: 021 318 8000, email:privacy@kissfm.ro;
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la
participanții următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înscririi
la concurs
(i) nume și prenume participant;
(ii) nume și prenume persoana indicate de
participant;
(iii) număr de telefon mobil în format
național de 10 cifre – participant;
(iv) număr de telefon mobil în format
național de 10 cifre – persoana indicata de participant;
(v) data
nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie
De la
castigatori, în scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de
predare primire, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta :
(v) adresa
e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu
privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;
(viii) adresa
de livrare a premiului.
Participantul
care transmite numărul de telefon și numele altei persoanei pentru înscrierea
la campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și
orice alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate
de răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor
furnizate de participant în scopul derulării Campaniei.
3. Scopul procesării
Datele cu
caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate
de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i) organizării și desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării și validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii
obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor
fi prelucrate în temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana
vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin
Imputerniciti vor fi dezvăluite Imputernicitilor, curierului prin intermediul
careia se va efectua transferul premiul castigat, precum si autorităților, în
cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de
legislația în vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor
declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea
Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte
informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de
predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc
plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu
caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele
de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal
ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data
declararii acestora castigatori.
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale
de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de
60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga
perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un
alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile
legale in vigoare in materie de arhivare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea
nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile
prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in
mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de
catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulatie a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 09.12.2024.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L