SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „REDMI NOTE 14 @KISS FM” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, având intervenții pe postul pe postul de radio “KISS FM”, post a cărui licență este deținută de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții. Regulamentul este întocmit si adus la cunoștința publicului conform legislației aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricărui solicitant, atât la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cât și prin afișare pe site-ul www.kissfm.ro.
Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM, cu cel puțin 24 ore, înainte ca modificările sa intre in vigoare. Organizatorul nu își asuma răspunderea pentru neluarea la cunoștință a modificărilor de către Participanți, atâta timp cat acestea sunt comunicate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forță majoră sau a unor situații fortuite, campania va putea fi întreruptă/suspendata de către Organizatori, oricând in timpul duratei de desfășurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in București si in alte 56 orașe din Romania, in Republica Moldova si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura in perioada 20 ianuarie – 31 ianuarie 2025. Concursurile cu premii au loc in perioada 20 – 31 ianuarie 2025, de luni pana vineri, în cadrul programelor postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul orar 07.00 – 10.00, 10 (zece) ediții de concurs, câte o (1) ediție de concurs pe zi.
În aceeași perioadă se vor organiza 2 (două) ediții de concurs și pe pagina Facebook KISS FM România, la data de 20.01.2025 și la data de 30.01.2025.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM, Xiaomi.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020 aparținând Kiss FM cu datele lui (nume, prenume, vârsta si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Kiss FM.
c. Participantul va răspunde printr-un un comentariu la postarea de concurs de pe pagina Facebook Kiss FM România la intrebarea/cerința de concurs – in cazul concursului organizat pe pagina Facebook a postului.
Organizatorul nu răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorulisi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 20 – 31 ianuarie 2025, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020 (tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspuns specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ/original si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de concurs din Cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
In cazul concursului derulat pe pagina Facebook Kiss FM România, in zilele de concurs (20.01.2025 și 30.01.2025), vor fi publicate postari de concurs, iar utilizatorii paginii Kiss FM România sunt invitați să se înscrie la concurs printr-un comentariu la acea postare cu mesajul/raspunsul specific intrebarii adresate. Djii Kiss Fm vor desemna drept câștigător participantul al cărui comentariu conține cel mai creativ și original răspuns și vor anunța câștigătorul până la finele zilei de concurs (orele 23:59).
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit către Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 12 (douăsprezece) premii, cate 1 (un) premiul la fiecare editie de concurs, astfel:
- 1 (un) telefon Redmi Note 14 Black 6/128 GB în valoare de 815,78 lei;
- 2 (două) căști Redmi Buds 6 Pro Purple în valoare de 281,95 lei fiecare;
- 2 (două) căști Redmi 6 Green în valoare de 156,69 lei fiecare (alocate concursurilor desfășurate pe pagina Facebook);
- 6 (șase) ceasuri Redmi Watch 5 Purple în valoare de 419,71 lei fiecare;
- 1 (un) telefon Redmi Note 14 Pro Black 8/250 GB LDU în valoare de 1308,14 lei.
Valoarea totala a premiilor este de 5519,46 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului de către organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM” sau pe pafina Facebook Kiss FM Romania, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Co-organizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de corespondenta la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului către castigator se va face de către Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.
Participanții care castiga una dintre editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanți decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data câștigării premiului. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin participarea la acesta Campanie, vor fi colectate date cu caracter personal ale Participanților la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor cu caracter personal, in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorul va pastra confidentialitatea datelor cu caracter personal ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11 LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfășurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanți ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfășurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor prezentate, insa nu isi asuma răspunderea pentru eventualele nemultumiri, contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislației aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro, pagina Facebook Kiss FM Romania sau pe postul de radio Kiss FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de către Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
ANEXA nr. 1 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO - „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO - „Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu
(vi) numele de utilizator Facebook (ID) în cazul concursurilor organizate pe pagina Facevook Kiss FM România.
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) adresa de email pentru a exista o alternativa de comunicare;
(ii) adresa postala pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier;
(iii) codul numeric personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600 lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 17.01.2025.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL