SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORII CAMPANIEI
Campania
„BENVNUTI - PĂȘEȘTE RELAXAT” (denumita
in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către BENVENUTI SRL, persoana
juridică de naționalitate română, având sediul
social în județul Bihor,
localitatea Oradea, Str. Anghel I. Saligny 9, Judeţ
Bihor, CIF RO 15640024, număr înmatriculare la RC J05/2211/200 email: CONTACT@BENVENUTI.RO,
telefon 0735 208 344, denumită in
continuare in mod individual
„Organizatorul Benvenuti” împreună cu MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.
cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10,
Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului
de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare
13869251, atribut fiscal RO (denumit in continuare in mod individual
„Organizatorul MGSI”), care va asigura suportul media pentru difuzarea Campaniei. Campania se va
difuza pe postul de radio “KISS FM”, post a cărui licență este deținuta de
societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi recepționat in
București, cat si in alte 56 de orașe din Romania, cat si in Chișinău,
Republica Moldova. (Organizatorul MGSI si Organizatorul Benvenuti vor fi denumiți in continuare, împreună,
„Organizatorii”)
Campania se va
desfășura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu
pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta
publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui
solicitant, atat la sediul
Organizatorului MGSI cat si prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati
la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in vigoare numai dupa
afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe
postul radio Kiss FM, care dintre acestea se realizeaza primul.
Orice
modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in
acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea
Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-urile www.kissfm.ro
sau prin comunicarea modificărilor pe posturile de radio Kiss FM. Organizatorii
nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate cel putin prin unul dintre/
pe/prin mijloacele de mai sus.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe
postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in București si in alte 56 de
orașe din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA
CAMPANIEI
Campania se va
desfășura începând cu data de 7 aprilie
2025 si pana la data de 11 aprilie 2025, inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE
SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse următoarele mărci:
Kiss FM, BENVENUTI.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun
fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu
toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii
care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predării premiu, etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participanții trebuie sa urmeze întocmai
pașii următori:
a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss
FM" conform Secțiunii 2.
b. In intervalul orar 07:00 - 10:00,
la semnalul de concurs participantul va trimite mesaj prin aplicația Whatsapp
către postul de radio Kiss FM la numărul 0722206020 număr cu tarif normal si va
comunica datele lui (nume, prenume, localitatea de reședință/domiciliu) si
răspunsul său la
întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Kiss FM,.
Organizatorii nu
răspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații,
internet etc.
Prin înscrierea la
Concursul Campaniei, participanții
confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își exprima acordul
in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul își
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile Campaniei
se vor desfășura in perioada 7-11 aprilie
2025, in cadrul programului Kiss FM difuzat de luni pana vineri in intervalul orar 07:00
– 10:00, respectiv 1 (una) ediție de concurs zilnic cu cate 1 (un) premiu/concurs.
Ascultătorii postului
de radio mai sus menționat sunt
îndemnați sa se înscrie prin mesaj Whatsapp la numărul de telefon
indicat în Secțiunea 5 litera b (tarif
normal) cu datele necesare participării și mesajul/răspunsul specific
întrebării/cerinței adresate de Dj-ii
emisiunii pe postul de radio in
ziua respectiva.
Dintre mesajele transmise prin aplicația
Whatsapp, Dj-ii Kiss FM vor alege un
mesaj pe care il vor declara câștigător, in baza criteriilor de mai jos.
Aceștia vor alege
1 (unul) dintre mesajele primite, luand in considerare gradul de dificultate al situatiei/intamplarii
prezentate precum si/sau modul cel mai
original de gestiune a respectivei situatii/intamplari, si pot intra in direct cu ascultătorul care
l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunilor de la
Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind câștigătoare. Decizia lor
este finala.
Criteriile de
jurizare:
a. Respectarea
cerinței cu privire la
întrebarea/tema adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Gradul de
dificultate a situatiei prezentate
d. Originalitate
Mesajele /
Răspunsurile care conțin un imagini/limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi
luate in considerare, legătura telefonica sau comunicarea cu participantul la
Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorii nu își
asuma responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri
care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la
campanie are obligația de a furniza Organizatorului MGSI informații corecte si
complete si de a ii furniza toate informațiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea modului
de desfășurare a fiecărui concurs, de desemnare a câștigătorilor si
validare a acestora cade in sarcina
Organizatorului MGSI.
Organizatorul MGSI va
verifica prin mijloace proprii corectitudinea participanților si va comunica
Organizatorului BENVENUTI pe cei care nu s-au conformat in scopul
descalificării acestora, precum si pe cei a căror activitate in cadrul
campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta,
prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul MGSI nu este obligat sa-si
justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage după sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple bănuieli de frauda,
Organizatorii nefiind nevoiți sa aducă dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE
CAMPANIEI
Pe parcursul campaniei
vor fi acordate 5 (cinci) premii, câte unul pentru fiecare ediție de concurs.
Premiile vor fi asigurate de către Organizatorul BENVENUTI, in sarcina căruia
intra si procedura de acordare a premiilor, respectiv îndeplinirea formalităților
de intrare in posesia premiului cu fiecare dintre câștigătorii Campaniei. Orice
plangere cu privire la procedura de intrare in posesia premiului, intarzieri in acordarea premiului
vor fi adresate Organizatorului
BENVENUTI la datele indicate in cadrul regulamentului.
Fiecare premiu constă
într-un voucher cadou in valoare de 500 lei , care poate fi
folosit doar in magazinele detinute de Organizatorul Benvenuti. Valoarea totala a premiilor este de 2.500
lei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în
nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat in
cadrul prezentei Campanii.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia
Organizatorului BENVENUTI.
SECTIUNEA 8. DREPTUL
DE PARTICIPARE
La Campanie poate
participa orice persoana fizica cetățean român, rezidenta in Romania, cu vârsta
de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului si care urmeaza
mecanica de campanie stabilita mai sus.
Nu pot participa la
campanie angajatii Organizatorilor, ai societatii AG Radio Holding S.R.L.
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul MGSI
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice
participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI
IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul
BENVENUTI va calcula, retine si va vira la bugetul de stat impozitul
aferent veniturilor din premii,
reglementat de Legea nr. 571/2003 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul cu
retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a voucherului/obiectului si suma de 600 de lei.
Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii
premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu
premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei
vor fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM”, în cadrul emisiunilor în care s-a
organizat fiecare ediție de concurs, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite
procedurile de validare a castigatorilor. Procedura de validare a castigatorilor
Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii
Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat
sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul
Organizatorului MGSI va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 5 zile
lucrătoare de la data validarii castigatorului, in vederea completarii datelor
necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in posesie/transmiterea
premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de
corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul
Campaniei. Transmiterea premiului de catre Organizatorul BENVENUTI se va
realiza in termen de minim 20 zile lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de
la data desemnării câștigătorului unui premiu. Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial,
si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste
descalificarea Participantului, si
respectiv sa refuze acordarea premiului.
Participantii care
castiga unul dintre premiile campaniei,
nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul desemnarii ca
câștigător al premiului. In cazul in care un participant se inscrie din nou in
campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va
castiga din nou un premiu.
Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate
cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul BENVENUTI are dreptul de a nu
transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor
de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru
recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de
exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce
limiteaza capacitatea de a comunica,
acesta este indreptatit sa intre in poses ia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de punere in posesie se pot intocmi de catre Organizatorul BENVENUTI, la sediul acestuia sau prin intemediul unui serviciu de curierat, in acest ultim caz, semnarea awb-ului de catre castigator fiind suficienta pentru dovedirea predarii premiului.
SECTIUNEA 11. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la
acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii
la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordării
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorii vor
pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor
câștigători, le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le
vor transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12. LITIGII
Eventualele litigii
aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila. In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in
legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie,
se va adresa Organizatorului MGSI cu o sesizare in acest sens, in termen de
maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare
nu va mai fi luata in considerare de către Organizatori. Organizatorul MGSI va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorii nu isi
vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi
asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi
asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Reclamatiile
referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si/sau semnarea procesului verbal de
primire, nu vor fi luate in considerare de către Organizatorul BENVENUTI .
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania
"BENVENUTI – PĂȘEȘTE RELAXAT" va putea fi întreruptă in caz de forță
majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul
www.kissfm.ro. sau pe postul de radio Kiss FM.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei
este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie
implica acceptarea condițiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor
pe postul de radio Kiss FM.
ANEXA nr. 1 la
Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOTIONALA "BENVENUTI – PĂȘEȘTE
RELXAT„(“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
In vederea
desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
BENVENUTI SRL,
persoana juridică de naționalitate română, având sediul social
în județul Bihor, localitatea Oradea , str. Leagănului 16, cu număr de
ordine în Registrul Comerțului J05/2211/2004, cod unic de înregistrare
fiscală RO15640024, email: CONTACT@BENVENUTI.RO, telefon 0735 208 344, (denumita in
continuare "Operatorul"),
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar
de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în
calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “
Împuternicit”)
• prin intermediul A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul
Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut
fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Imputernicitului (denumită in cele
ce urmează “ Sub-Împuternicit”)
Datele de contact
ale Operatorului/Imputernicitului pentru
nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la
datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania,
email:privacy@kissfm.ro.
2. Categorii de date
cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului va colecta
de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon
mobil în format național de 10 cifre;
(iv) data nașterii -
va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in
Campanie;
(v) localitatea de
resedinta/domiciliu - - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca se
respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis, incluzând imaginea surprinsa in fotografia transmisă;
(vii) vocea
participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Suplimentar, de la
câștigător, se va colecta urmatoarele date cu caracter personal:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(ii)
adresa de resedinta/domiciliu pentru
transmiterea premiului.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter
personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator
prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfășurării Campaniei;
(ii) desemnarii si
validarii castigatorilor;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iv)
protejarea intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta
4. Temeiul juridic al
prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana
vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite
Imputernicitului, curier (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare
a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60
de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter
personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5
(cinci) ani de la data acordării premiului.
La expirarea perioadei
de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste
date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând Imputernicitului
obligatii similare.
Datele cu caracter
personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti in termen
de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice
moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a
solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a
solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a
solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se
opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la
portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a
depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot
exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata, semnata
si adresata la adresele antementionate.
8. Protectia datelor
cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie
pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor
cu caracter personal
Operatorul se obliga
sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participanților la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de
către imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si
validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul
de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru
protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate
si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare
va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor
fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Incheiat, astazi, 02.05..2025 , Bucuresti.
ORGANIZATORI
BENVENUTI SRL
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.