KFC și Pizza Hut vin în ajutorul personalului medical și se alătură luptei împotriva epidemiei de coronavirus!

Grupul care deține brandurile KFC și Pizza Hut donează pentru Crucea Roșie Română și oferă produse personalului medical de la Spitalul Matei Balș.

Sphera Franchise Group, care operează în România brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell, se alătură luptei împotriva epidemiei de coronavirus. Compania a anunțat că donează 100.000 de euro pentru organizația Crucea Roșie Română, în vederea achiziționării echipamentului medical necesar în această perioadă de criză.

Astfel, donația are ca scop achiziționarea imediată de ventilatoare pentru pacienții diagnosticați pozitiv și echipament de protecție pentru cadrele medicale din sectorul public, necesare în contextul epidemiei de COVID-19.

Aceste măsuri vin să susțină inițiativele Crucii Roșii Române în lupta împotriva răspândirii noului coronavirus în România.

Produse KFC și Pizza Hut pentru persoanele aflate în prima linie, pe toată durata stării de urgență.

În perioada 1-16 aprilie, grupul va oferi zilnic produse KFC și Pizza Hut personalului medical din cadrul Institutului Naţional de Boli Infecţioase – „Prof. Dr. Matei Balş”.  În plus, Sphera Franchise Group a decis să asigure zilnic masa pentru o parte dintre angajații Direcției de Sănătate Publică din București, prin intermediul acelorași două branduri.

De asemenea, pentru că restaurantele din portofoliul companiei au fost închise, aceasta a decis redirecționarea unei cantități din materialele alimentare din stoc către diferite organizații din București și din țară care susțin persoanele ce provin din medii dezavantajate.

Până în prezent, Sphera a donat produse alimentare în valoare de peste 38.000 de euro către mai multe ONG-uri printre care: Organizaţia Umanitară Concordia, SOS Satele Copiilor, Organizaţia Touch România – Centrul maternal „Casa Agar”, Bucuria Darului Brașov, sau pentru proiectul Oamenii Străzii.

„Este momentul în care trebuie să ne unim forțele pentru a susține sistemul de sănătate și comunitățile în contextul pandemiei de coronavirus. Chiar dacă, la nivel de business, trecem printr-o perioadă plină de provocări prin închiderea multor restaurante din portofoliul Grupului, ne propunem să contribuim cu toate mijloacele pe care le avem la dispoziție”, a declarat Georgios Argentopoulos, CEO-ul companiei.

Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.