Toată lumea se întreabă dacă Rihanna va mai lansa muzică vreodată. Din 2016, de când a lansat albumul „Anti”, Rihanna a decis să ia o pauză și nu a mai lansat nicio piesă proprie, în afară de două colaborări cu DJ Khaled și PARTYNEXTDOOR. Însă, din câte se pare, noua pasiune a Rihannei este moda, iar artista a investit destul de mult în afacerile sale din domeniul de beauty & fashion.
De ce s-a lăsat Rihanna de muzică?
Rihanna nu a confirmat până acum că ar fi renunțat definitiv la muzică, însă, în ultimii ani, cântăreața a luat o pauză destul de lungă, implicându-se în dezvoltarea mai multor afaceri.
În 2018, Rihanna a lansat colecția de lenjerie Savage x Fenty. Iar atunci, fanii au întrebat-o dacă „nu cumva a uitat de cariera ei muzicală”. Se pare că întrebarea a deranjat-o destul de tare pe Riri, acesta revenind cu următorul răspuns: „Cum se poate?! Nu mă lăsați niciodată. Lol! O să vină și muzica”.
De atunci, singura piesă pe care Rihanna a lansat-o a fost „Believe It”, alături de PARTYNEXTDOOR.
În 2019, Rihanna a declarat pentru Interview Magazin că a încercat să creeze un echilibru între muncă și viața personală, iar muzica a rămas puțin în spate.
„Obișnuiam să stau numai în studio, timp de trei luni consecutive, asta făceam. Și apoi lansam câte un album. Acum, viața mea e ca un carusel. O zi mă ocup de fashion, o zi de lenjerie, o zi de produsele de beauty, și apoi mă ocup și de muzică. E ca și când aș avea o mulțime de copii de care trebuie să am grijă”, a spus Rihanna.
Însă, programul atât de încărcat a afectat-o pe Rihanna, iar artista a decis să ia o pauză și să taie de pe listă o parte din proiecte și din atribuții.
„În ultimii ani am realizat cât de important este să îți faci timp pentru tine, pentru că sănătatea ta depinde de asta. Dacă nu ești fericit, nu vei fi fericit nici măcar atunci când vei face lucrurile pe care le iubești”, a spus Rihanna.
Deși a ales să petreacă mai puțin timp în studio, Rihanna a confirmat că va mai lansa muzică, iar fanii așteaptă cu nerăbdare cel de-al nouălea album al artistei.
Rihanna, câștiguri enorme din celelalte afaceri
Rihanna a fondat brand-ul „Fenty Beauty” în 2017, care a inclus peste 50 de nuanțe de fonduri de ten, care s-au bucurat de un succes incredibil. Într-o lună de la lansare, brand-ul valora deja 72 de milioane de dolari. Ulterior, Rihanna a dezvoltat brand-ul și a lansat și Fenty Skin, care a inclus produse de îngrijire a pielii, precum crème SPF și crème hidratante.
În 2018, Rihanna a lansat linia de lenjerie Savage x Fenty, pentru care a avut o prezentare de modă la New York Fashion Week. Iar succesul a fost garantat, pentru că Rihanna a tot continuat să lanseze colecții noi de lenjerie intimă.