Fanii lui Beyonce știu deja că aceasta deține o linie de îmbrăcăminte sport, iar acum tocmai a lansat cea de-a patra colecție, în colaborare cu Adidas. Dar nu hainele sunt cele care au atras atenția de data aceasta.
Starurile noii campanii sunt de departe, copii ei, și în special, gemenii Rumi și Sir, alături de care artista apare pentru prima dată.
În clipul inspirat de universul cowboy, artista și cei trei copii se distrează de minune în ținute asortatate. „Rodeo nu este doar pentru adulți. Vă prezentăm IVY PARK Kids #ivyparkrodeo #ivyparkkids”, a transmis cântăreața pe Instagram.
Aceasta a povestit, într-un interviu acordat recent pentru Harper’s Bazaar, de ce a simțit nevoia să creeze o colecție și pentru copii.
„În vacanțele noastre de familie, ne place să ne coordonăm ținutele. Copiii mei sunt de obicei pe platourile de filmare alături de mine, și ne-am trezit punând pe ei haine extra-extra-small, ca să ne putem asorta. Deci este o evoluție naturală pentru IVY PARK să introducă mărimi de copii pentru o selecție de siluete-cheie”, a dezvăluit Beyonce.
Pe de altă parte, pentru Blue Ivy, fiica cea mare a lui Beyonce și Jay-Z, nu este prima dată când colaborează cu mama sa. Ea cântă alături de Saint John pe intro-ul piesei „Brown Skin Girl”, având și o parte solo, la final. Iar talentul i-a fost recunoscut printr-un Premiu Grammy, la cea de-a 63-a ediție, devenind astfel a doua cea mai tânără artistă premiată vreodată.
De asemenea, în luna februarie a acestui an, puștoaica a apărut alături de mama ei și în campania capsulei Icy Park. Bunica ei, Tina, a dezvăluit atunci pe Instagram că Blue nici măcar nu trebuia să apară în campanie, ci pur și simplu a pus niște haine pe ea și a intrat în cadru, demonstrându-și talentul de model.
FOTO: Elle.com, People.com