Să luăm, spre exemplu, teaser-ul lansat de Uber Eats, unde putem să vedem cum mai multe vedete populare demonstrează că aplicația nu este folosită doar pentru a comanda de mâncare.
În prim plan o avem pe Gwyneth Paltrow, alături de produsul controversat pe care l-a lansat în 2020 - lumânări cu mirosul vaginului ei.
Actrița, CEO-ul din spatele brand-ului de lifestyle GOOP, a creat aceste lumânări dintr-o glumă, așa cum i-a mărturisit lui Jimmy Kimmel în urmă cu doi ani.
Intenția nu a fost niciodată de a crea lumânări cu miros de vagin, deși ele chiar așa se numesc - „This Smells Like My Vagina.”
„Știi, cred că multe femei au crescut cu un anumit nivel de rușine în jurul acestui subiect, motiv pentru care l-am adus în față”, a spus ea despre lumânările care costă 75 de dolari bucata.
Produsul nu a fost lipsit de controverse - nici în ceea ce privește prețul, nici când una dintre lumânări a explodat, iar brand-ul s-a ales cu un proces. Gwyneth nu s-a blocat în astfel de detalii, așa că a mai creat o nouă serie, de data asta „cu miros de orgasm.”
Uber Eats a lansat mai multe teasere din reclama „Uber Don’t Eats”, iar Paltrow apare într-unul dintre ele.
Însă nu este singura care experimentează ciudățenii: comediantul Trevor Noah ajunge să mănânce un deodorant, în timp ce actrița Jennifer Coolidge mănâncă un ruj.
Pare o nebunie totală și vom avea șansa să o vedem pe toată în 13 februarie, ziua Super Bowl-ului.