Gwyneth Paltrow apare într-o reclamă ciudată și amuzantă pentru Super Bowl: actrița mănâncă o lumânare cu miros special

Reclamele din cadrul Super Bowl sunt recunoscute pentru scenariile complet nebune, iar cele de anul ăsta nu fac excepție.

Să luăm, spre exemplu, teaser-ul lansat de Uber Eats, unde putem să vedem cum mai multe vedete populare demonstrează că aplicația nu este folosită doar pentru a comanda de mâncare.

În prim plan o avem pe Gwyneth Paltrow, alături de produsul controversat pe care l-a lansat în 2020 - lumânări cu mirosul vaginului ei.

Actrița, CEO-ul din spatele brand-ului de lifestyle GOOP, a creat aceste lumânări dintr-o glumă, așa cum i-a mărturisit lui Jimmy Kimmel în urmă cu doi ani.

Intenția nu a fost niciodată de a crea lumânări cu miros de vagin, deși ele chiar așa se numesc - „This Smells Like My Vagina.”

„Știi, cred că multe femei au crescut cu un anumit nivel de rușine în jurul acestui subiect, motiv pentru care l-am adus în față”, a spus ea despre lumânările care costă 75 de dolari bucata.

Produsul nu a fost lipsit de controverse - nici în ceea ce privește prețul, nici când una dintre lumânări a explodat, iar brand-ul s-a ales cu un proces. Gwyneth nu s-a blocat în astfel de detalii, așa că a mai creat o nouă serie, de data asta „cu miros de orgasm.”



Uber Eats a lansat mai multe teasere din reclama „Uber Don’t Eats”, iar Paltrow apare într-unul dintre ele.

Însă nu este singura care experimentează ciudățenii: comediantul Trevor Noah ajunge să mănânce un deodorant, în timp ce actrița Jennifer Coolidge mănâncă un ruj.



Pare o nebunie totală și vom avea șansa să o vedem pe toată în 13 februarie, ziua Super Bowl-ului. 

Web radios

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.