În această perioadă, în care suntem nevoiți să stăm acasă pentru a ne proteja de coronavirus, anumite persoane au găsit tot felul de soluții ingenioase pentru a avea parte de tot confortul, fără să iasă nici măcar la magazin. Un bărbat din Mexic nu a putut să renunțe la snacks-uri în această perioadă, așa că a apelat la ajutorul cățelului său, pe care l-a trimis la o sesiune de shopping în cartier.
Antonio Munoz a devenit viral pe internet, după ce a publicat câteva fotografii cu cățelul său chihuahua, pe care l-a trimis la magazin, cu o listă de cumpărături, pe care i-a legat-o de zgardă.
„Bună ziua, domnule vânzător. Vă rog să îi dați cățelușei mele o pungă de Cheetos, portocalie, cea roșie are snacks-uri prea picante. Cățelușa mea are și 20 de dolari, prinși de zgardă. Vă avertizez că vă poate mușca, dacă nu este tratată cum trebuie. Semnat, vecinul din față”, a scris mexicanul, pe biletul pe care l-a atașat de zgarda cățelușei.
În cele din urmă, cățelușa s-a întors înapoi la stăpânul său, cu o pungă de Cheetos și suntem siguri că a fost recompensată apoi, pentru „excursia” sa la magazin.
Deși se spune că rasa chihuahua este greu de dresat, Patricia Johanson, o expertă în dresaj, vine cu următorul răspuns: „E adevărat că chihuahua și-au creat o anumită reputație și se spune despre ei că sunt ușor agresivi, irascibili, neascultători și gălăgioși. Dar fiecare câine este diferit în felul său. Fiecare animal poate fi dresat și sunt o mulțime de chihuahua înscriși în competiții sportive, emisiuni și unii chiar joacă în filme, iar acest lucru ne arată că și această rasă poate fi dresată la un nivel chiar avansat”.